Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

algemene info aantal locaties

  24-6-2015 18:03:43
Hallo,

Wij zijn sedert 14 mei verloofd.
Inmiddels al veel uitgezocht en de huwelijksdatum al vastgelegd op 10 september 2016.

Ik zal hieronder mijn ervaringen opschrijven. Misschien zijn anderen er wel iets mee

Volgende zalen hebben we bezocht:
- Orchidee in Lokeren. Mooie locatie, vooral de buitenzaal is prachtig. We hadden echter een heel raar gevoel bij de eigenaar. Er is ook weinig positieve commentaar over te vinden.
- De Lozen boer: Mooie locatie, vriendelijke mensen maar willen voor drank op het avondfeest niet met forfaits werken. (kan dus een hele dure bedoening worden).
- Kasteel van Zwijnaarde. Mooie buitenlocatie, maar inkomhal is verschrikkelijk oudbollig + versleten tapijt in de inkom, verschenen tafelkleedjes en allerlei rommel in de open haard, gaf geen goede indruk.
- Hof ten Bosse: kan ik alleen maar positief over zijn, prijzen liggen heel goed, mooie zaal, mooi tuin alleen wat klein. Ik weet ook uit ondervinding dat het eten er heel lekker is. prijs pp was € 85,00
- San Marco Village: Prachtige zaal (piazza) Prijzen liggen ook bijzonder goed. Jammer genoeg wat de zaal iets te groot voor ons gezelschap en was de locatie toch ook iets te ver.
Deze locatie gekozen omdat mijn vriend me op het San Marco plein ten huwelijk had gevraagd.
- Park van Beervelde: ondanks dat ik er al veel positiefs over heb gehoord vonden wij de locatie niet mooi.
- hangar bizarre: hele mooie trendy locatie. Vrij van drank en traiteur.
- Tot slot "Den Hof" in Zelzate. Dit was de laatste locatie die we hebben gedaan en ik voor ons klopte het plaatje. Mooie tuin, overdekt terras, mooie zaal, super vriendelijke mensen en mogelijkheid tot overnachten voor de gasten.
We hebben dan ook gekozen voor "Den Hof".

De gemeente en de zaal liggen dus al vast. Het belangrijkste is dus al geregeld.
Nu de rest nog, fotograaf, trouwringen, kledij...
Kijk er al naar uit maar heb gelukkig nog heel veel tijd






debby
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2209


Elien

 Meld misbruik24-6-2015 20:33:58

Hoi !!
Wij trouwen op dezelfde dag als jullie :)
Wel in de antwerpse kempen :)
Onze feestzaal ligt ook al vast, de gemeente ook. De fotograaf is een vriend van ons dus dat is normaal ook al wel in orde :)
Nu gaan we de volgende stapjes doen en dat is getuigen vragen en vrienden vragen die enkele "taakjes" willen doen.
Groetjes



lynn
16-9-2016
 Meld misbruik25-6-2015 17:31:02

heyla! wij trouwen week na jullie van ons is al geregeld : de zaal (nog geen eten,nog tevroeg voor)de fotograaf en voorschot al betaald en gemeente sta ook al vast maar de rest moeten we gaen regelen in mei, getuigen gevraagd,bruiskindjus ook in orde:D mijn kleed wordt gemaakt door de vriendin van mijn schoonvader en de ringen zijn ook al beslist :D ik ben er vre vroeg bij omdat ik ind plaatsr gezeten heb en heel veel kunnen regelen hebben. nog veel plezier bij het regelen van jullie trouw!! Ik kan niet wachten tot onze dag!



Nadège
10-9-2016
 Meld misbruik26-6-2015 14:31:40

Hey!

Wij trouwen ook op dezelfde datum!
Wij zijn ook een aantal zalen gaan bezoeken die jij was gaan bezoeken (den hof, park van beervelde en kasteel van zwijnaarde) maar wij kozen uiteindelijk voor domein 't meersdael!

Bij ons ligt enkel de zaal nog maar vast :)

Groetjes en veel plezier met plannen!

Nadège



Kimberly
10-9-2016
 Meld misbruik26-6-2015 23:13:06

Wij trouwen ook op 10 september 2016 en sinds vandaag ligt onze feestzaal vast. We hadden meteen een goed gevoel en prijs-kwaliteit ligt heel goed, dus waarom twijfelen.

De getuigen hebben we ook al gevraagd.

Maandag gaan we naar het gemeentehuis, de datum vastleggen.

Spannend allemaal hé.

Veel succes nog allemaal met jullie dag te regelen.



Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik29-6-2015 10:03:24

Sorry dat ik even stoor met mijn vraag, maar ik zie dat de meesten al bij de gemeente zijn langsgeweest voor hun trouwdatum, maar ik lees toch overal dit dit pas 6 maand op voorhand kan??

Wij trouwen in oktober 2016, en als ik het zo lees komen we dus gigantisch achter??
Onze getuigen zijn wel al gevraagd, dus dat is toch al iets...



debby
10-9-2016
 Meld misbruik29-6-2015 17:30:56

De aangifte van je huwelijk dient te gebeuren ten vroegste 6 maanden en minstens 14 dagen voor de geplande huwelijksdatum.
Er zijn dus veel gemeenten die pas vanaf die 6 maanden hun datum willen vastleggen.
Bij onze gemeente zijn ze echter heel soepel, heb even gebeld en mailtje gestuurd en datum was vastgelegd in hun agenda.
Vanaf april mogen we dan officieel aangifte gaan doen.

Bel eens naar je gemeente misschien is dit voor jullie ook wel mogelijk.

Mijn getuige heb ik ook al gevraagd en ze had tranen in haar ogen
Had haar grote doos gegeven met allemaal ballonnen in. Aan één van de ballonnen was er een klein jurkje vastgemaakt aan de andere een brief met versje en vraag of ze getuige wou zijn en aan een derde ballon was er een doosje vastgemaakt met oorringen er in.
Ondertussen van mijn getuige ook hele leuke verrassing gekregen namelijk een paar cadeautjes op het gekende principe something old, something new, something borrowed and something blue.

Mijne toekomstige gaat het dit weekend vragen




Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik30-6-2015 10:16:55

Bedankt voor de tip! Ik zal zeker eens informeren bij ons, vanaf wanneer we de datum kunnen vastleggen!

Leuke manier om je getuige te vragen!!!

Ik heb ook veel denkwerk gehad over hoe ik het ging aanpakken, en toen ik het hen uiteindelijk vroeg, vonden ze het heel origineel, en werden ze ook wat emotioneel ;-))

Ik had een soort mini-draaiboekje gemaakt, van wat er allemaal nodig is op een huwelijksfeest, maar opzettelijk mijn twee getuigen ervan tussen gelaten, om dan op het laatste aan te geven dat er nog iets/iemand heel belangrijk ontbrak. Dan mochten ze een cadeautje opendoen: een speciaal armbandje, met de vraag of ze mijn getuigen wilden zijn :)
Ikzelf, mijn mama & mijn twee getuigen hebben hetzelfde armbandje, wat leuk zal zijn om te zien op onze huwelijksdag zelf :)



Elien

 Meld misbruik30-6-2015 15:01:39

Ik ging toevallig bij onze gemeente mijn nieuw paspoort afhalen en ik heb toen gevraagd of dat al kon en ze zeiden: oh ja tuurlijk eerst is eerst e ;) ik schrijf het al in de boek. Dus bij deze was dat ook ineens vastgelegd :)



Kimberly
10-9-2016
 Meld misbruik1-7-2015 22:04:59

Wij zijn maandag naar het stadhuis van Mortsel geweest. En daar kan je echt pas 6 maand op voorhand de dag vastleggen. Er worden geen uitzonderingen gemaakt. Wij willen trouwen op 10 september 2016, dus op 10 maart gaan wij sowieso terug naar het stadhuis om meteen vast te leggen. Wel jammer natuurlijk, want september is een drukke maand om te trouwen en wij willen echt op die dag trouwen.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik6-7-2015 22:51:23

Wij trouwen ook op 10 september 2016 en hebben ook al het gemeentehuis kunnen vastleggen. Het officiële is ook pas 6 maanden voor de datum maar we staan toch al in de agenda ;-)



Sabrina
10-9-2016
 Meld misbruik28-7-2015 10:23:44

Ook wij trouwen op 10 september 2016! Bij ons is het de Lozen Boer in Lochristi geworden. We waren op slag verliefd!




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info