Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag huwelijksdag

  24-6-2015 6:22:42
hallo allemaal , onze trouwdag zit er weer al op :)
de dag begon om 7.45 u smorgens bij ons :) toen is mijn vriend naar de bakker geweest en ik had voor de buren flesjes proseco voorzie met een kaartje aan omdat we niet iedereen konden uitnodigigen :) die had ik voor de deur gaan zetten heel goede reacties over gehad :) toen hebben wij lunchpakketjes gemaakt :) gewoon drinken mes servet pistoles en beleg er in :) voor de mensen die naar het gemeentehuis kwamen :) want geen tijd voor echt te gaan eten :) toen om 8 uur stond de kapster en de sminkster bij ons dit verliep allemaal heel vlot heb ook wat haar mee gedaan beroepsmisvorming :) ons aangekleed bruidsmeisje aangekleed :) en om 11 uur kwam mijn ventje ons oppikken met de limousine :) toen begon om half 12 het gemeentehuis in vosselaar :) dit was enkel voor ouders grootouders en getuigen en broer :) omdat we om 1 uur in geel in de lissenvijver moesten zijn was er niet veel tijd :) toen begon om 1 uur de receptie ontvangst en zijn we tegen 2 uur aan de ceremonie begonnen aan het water met een rozenboog en rode loper je kent da wel :) met het huis van de mens dit was echt mooi heel intiem maar oh zo mooi :) hier waren ongeveer 50 mensen wij verschoten er van dat iedereen hier zo graag bij wou zijn :) toen nog iets gedronken en hebben we daar foto's laten maken :) dan was het ongeveer 4 uur half 5 waren onze gasten al weg :) zijn wij nog effe over huis geweest opgefrist :) en toen zijn we naar de zaal gegaan :) eigelijk alles stond klaar had vanalles van decoratie voorzien maar dit was niet nodig dit was helemaal klaar de zaal was juist klaar van de renovatie en was nu dubbel zo groot :) het feest ging door in roosekes breem vosselaar van 7 tot 8 kwam iedereen binnen :) da ging eigelijk heel vlot dacht zeker da er wel een paar te laat gingen komen :) dan wat drinken en de frietkraam stond er van 8 tot 10 we hebben allemaal buiten gewoon kunnen eten want het was super goed weer :) toen de frietkraam weg was heb ik effe iedereen naar binnen geroepen de meisjes van, de vrijgezellen hadden iets in elkaar gestoken en wij hadden nog de mededeling dat er een kindje op komst was :) iedereen dol enthousiast :) zijn we aan de openingsdans begonnen en dan de dans met de ouders :) toen kon het feest los barsten :) en is er een dessertbuffet gekomen van roosekes breem zelf en een taart die mijn schoonzus bij haar werk had laten maken :) veel volk bleef buiten zitten omdat het zoon goed weer was maar dit was niet erg als je wou afkoelen ging je naar buiten wij zijn 12 juni getrouwd toen het zo snik heet was :) ik heb heel goede reactie's gekregen over de locatie's het eten alles eigelijk het was een zalige dag :) en toen zijn we vertrokken naar de malediven :) groetjes eline

eline
2-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1700


Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik24-6-2015 14:41:53

Eindelijk nog eens een verslagje... Ik keek er naar uit!

Het klonk als een fantastische dag...



eline
2-6-2015
 Meld misbruik24-6-2015 15:50:42

Heej ja was het ook geniet ervan want hetis zo voorbij



kathleen
27-6-2015
 Meld misbruik24-6-2015 19:50:58

Mooi, dat we eens horen hoe het verlopen is. Wij trouwen nu zaterdag, ook met een dienst met het huis van de mens, ben benieuwd. Veel geluk samen !



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik24-6-2015 20:24:29

Bedankt voor het leuke verslag, altijd leuk om te lezen dat alles naar wens verlopen is
Dikke proficiat met jullie zwangerschap, en met jullie huwelijk natuurlijk
Grtjes Sofie



Steven
22-8-2015
 Meld misbruik24-6-2015 20:33:38

Heel erg leuk! Ook leuk om te lezen dat jullie eerst een receptie hebben gedaan en dan de ceremonie! onze consulente van het huis van de mens ziet dit niet zitten dat we eerst de receptie doen en dan de ceremonie maar nu ik zie dat dit toch kan en lukt ben ik toch al wat geruster ;-)

Groetjes Dorien



kathleen
27-6-2015
 Meld misbruik24-6-2015 21:08:49

Mooi, dat we eens horen hoe het verlopen is. Wij trouwen nu zaterdag, ook met een dienst met het huis van de mens, ben benieuwd. Veel geluk samen !


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info