Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vriendinnen als bruidsmeisjes

  21-6-2015 10:36:48
Dag allemaal,

Ik denk eraan om 3 goede vriendinnen te vragen om mijn bruidsmeiden te zijn.
Alleen weet ik niet goed waar zij dan juist lopen in de suite? Sta ik dan ook in voor hun kledij? En hebben mensen ideeën waar je voor deze kledij terecht kan?
Laat ik hun partners dan mee lopen in de suite of wordt dat gesplitst?
Wordt de suite dan ook niet te lang?

Graag jullie ideeën hierover! Hoe doen anderen dit?

Silke
4-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1332


Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik22-6-2015 10:22:09

Ik ga mijn drie beste vriendinnen ook vragen, maar wil ze niet met de titel 'bruidsmeisje' bestempelen.
Ik heb ze het nog niet gevraagd, maar zou het graag willen verwoorden, dat ze op die manier deel zullen uitmaken van mijn 'bruidsteam' ipv bruidsmeisjes te zijn.

Mijn getuigen, mijn mama, en zij, behoren dan tot mijn bruidsteam, en zullen meer betrokken worden bij de organisatie van onze trouw, dan al de rest van de genodigden/familie.

Wij trouwen wel niet voor de kerk, dus er is geen sprake van een suite. En voor kledij kiezen ze wat ze zelf willen. Ik ben geen fan van die uniformiteit op een huwelijk.



Kelly
11-7-2015
 Meld misbruik23-6-2015 22:09:41

Ik heb mijn beste vriendin en mijn verloofde zijn beste vriendin als grote bruidsmeisjes en zij zijn ook onze getuigen.
Zij lopen in de misviering voor mij en mijn papa en hebben elk één van mijn dochtertjes aan de hand.

Omdat wij met een kleurthema werken (nude/roze) en ik een zeer specifiek idee had in wat voor een soort jurk ik hen zou willen zien (amerikaanse stijl bridesmaids) betalen wij hun kleed. Ik heb dit online besteld via een Amerikaanse site en zij hebben binnen hun kleur uit de verschillende soorten jurken mogen kiezen.
Hun partners/echtgenoten reken wij mee met de suite en voor hen hebben wij een das verzorgd in dezelfde kleur als hun partners hun kleed.

Wij hebben nu als suite: ouders; getuigen/bruidsmeiden & partners; mijn verloofde zijn broer en onze kindjes

Hoe zij voor de rest van de dag in de suite lopen, laat ik over aan de ceremoniemeester :-).



Mélanie
26-7-2014
 Meld misbruik24-6-2015 19:10:08

Ik had in totaal 5 volwassen bruidsmeisjes, incl mijn getuige. Zij droegen elk een lang kleed in koraalroze en de getuige een kort kleedje in koraalroze. De bruidsjonkers stonden al klaar vanvoor (persoonlijke ceremonie buiten) met mijn bruidegom :-) De meisjes gingen een voor een nr voren en dan ik als laatste samen met mijn broer die mij weggaf. Dus het was eerder op z'n Amerikaans, maar niet minder mooi ;-)



Silke
4-6-2016
 Meld misbruik26-6-2015 21:29:46

Bedankt voor jullie reacties!
Fijn om wat ideeën op te doen.
Ik denk dat we ook maar eens een ceremoniemeester gaan zoeken om bij dit alles te helpen. Soms tips van mensen voor ceremoniemeesters?



Yuliya
27-6-2016
 Meld misbruik28-7-2015 11:06:27

Kelly, op welke website heb je die kleedjes besteld? Tevreden van prijs/kwaliteit? Nog veel aanpaswerk gehad?
Thx


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...