Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn ervaring bij Le Chapeau in Antwerpen - Bedriegers, bedriegers en nog eens bedriegers!!!

  21-6-2015 9:41:47
Mijn toekomstige echtgenoot heeft in le Chapeau zijn kostuum gekocht.
Ik had al van veel mensen horen zeggen dat het bedriegers waren... Wij hadden echter een bepaalde collectie gezien die we heel mooi vonden. Blijkbaar waren zij één van de enigen die deze verdeelden in België.
Dus waren we verplicht daarheen te gaan, we waren uiteraard op onze hoede!
Alles verloopt goed... We moesten een kostuum bestellen en deze zou net op tijd worden uitgeleverd.
Voorbije vrijdag zijn wij daar gaan passen... Alles goed, zijn kostuum zat als gegoten, uitgenomen de broek die moest ingelegd worden, kortom alles verloopt goed...
Nu wensen wij af te rekenen en meldde die vrouw ons dat er een "supplementje" bijkwam van maar liefst 650 Euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit omwille van het feit dat het moest besteld worden. Ze zaten verdorie met een andere maat van zowel broek als vest dus wat konden we doen????? Dit werd ons ook niet gemeld op het moment dat we dit wilden bestellen... Ze had een vraagteken gezet... Wie doet nu zoiets zonder dit even met de klant in kwestie te bespreken????
Een kostuum van maar liefst 2300 Euro en daar dergelijk exorbitant bedrag erbij tellen!!!! Zijn die mensen werkelijk niet beschaamd...
Zonder verpinken, zonder gêne werd dat bedrag gezegd...
Nu moet ik er bij zeggen dat wij daar ook nog eens schoenen, riem en manchetknopen bij gekozen hadden... Dus laat ons zeggen dat wij aan een heel aardig bedrag zaten...
Wij stonden daar werkelijk verbouwereerd!!
Deze mensen spreken over Euro's alsof het niets is...
De conclusie van het verhaal, wij weigerden dit resoluut te betalen en na lang discussiëren hebben ze er nog iets van af gedaan, en kwamen we nog op 450euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voorschot van 1300euro hadden we eveneens betaald... Dus begin maar!!!
De domme valiumverslaafde verkoopsters zeiden dan 'laat het maar hangen hé, en zoek maar een ander kostuum..." Commercieel hé???
Daar sta je dan... Machteloos!!!!
Resultaat in totaal 3000 euro mogen betalen of we waren ons voorschot kwijt en geen kostuum...
Dus bij deze: Aan alle dames en heren die er maar aan denken om daar überhaupt iets te kopen, je zal er hoe dan ook bedrogen uitkomen.
Het zijn echte dieven... Commercieel talent is ver te zoeken... Service nog slechter!!!
Ik was dan ook enorm content dat ik daar mijn trouwkleed niet gekocht heb, aan welke absurde bedragen zouden we dan gekomen zijn!!!!
Ik kon zelf niet veel veranderen aan mijn situatie maar ik kan wel andere mensen ervoor behoeden hetzelfde tegen te komen... Dus toekomstige bruid, bruidegom, gevolg, bruidskindjes en al wie daar wenst te shoppen, be aware!!!!!
Het zijn echte bedriegers!!!! Dus wees op je hoede of beter nog, ga gewoon ergens anders..... Zoveel betere adressen, dat beseffen we nu maar al te goed!

En een tip voor de dames, Achter De Schermen in Herzele...
Ik ben daar echt op mijn wenken bediend geweest... Een topadres voor alle gevolg en bruidjes...
Zeker een aandrader en daar zal je zulke bedriegelijke praktijken niet tegenkomen!

Fiona
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 3041


Nele
4-7-2015
 Meld misbruik21-6-2015 10:05:39

Hei Fiona,

Erg jammer... Dit zorgt voor extra stress natuurlijk omdat je trouwdatum nadert. Ik hoop dat je deze nare ervaring snel kan vergeten en toch optimaal genieten van jullie dag. Het begint te korten hé !



Floshken

 Meld misbruik21-6-2015 12:18:16

Amai das straf!!!!! Schandalig zelfs!
Hopelijk kunnen jullie dit achter jullie laten en genieten van jullie dag!




sofie
1-10-2015
 Meld misbruik21-6-2015 12:38:33

Toen ik belde voor een afspraak om een kleed te zoeken (in Bree) vond ik ze ook al arrogant aan telefoon. Ik heb onmiddellijk gezegd dat ik niet met hun toon gediend was en dat ik ergens anders ging. Gelukkig blijkbaar!



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik22-6-2015 2:34:10

650 euro (of 450 euro wat het dus uiteindelijk geworden is) vind ik toch echt geen supplementje meer! Voor dat geld had ik én mijn kleding én mijn schoenen!

Wat doe je dan met mensen die het volledige - eerst genoemde - bedrag cash mee hebben en waarbij er zo'n bedragen niet meer op hun rekening staan?

Het is alleszins geen reclame ...



Valerie
20-8-2016
 Meld misbruik14-12-2015 12:28:33

Ja ik ben er uiteindelijk ook niet langs geweest. Had nog geen slechte reacties gehoord, maar toen ik belde vond ik het ook lastig. Ik vroeg hen of ze collecties binnen mijn budget van maximaal 1500euro voor de jurk hadden en ja dat hadden ze wel maar wel maar heel heel weinig. Dat ze toch vroegen of ik men budget niet kon optrekken naar 2000 of 2500 want dan konden ze veel meer aanbieden. Heb toen ook gezegd dat dat echt niet kon en dat ik dan voorlopig maar geen afspraak maak. Heb uiteindelijk een jurk gevonden bij een andere winkel. :)

Wat een nare ervaring voor je... Hopelijk kan je je erover zetten en toch genieten van een prachtige huwelijksdag!

Knuffel!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info