Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Niet te dure kledij

  6-2-2007 19:43:55
Hey iedereen,

Weet er iemand in de regio Vlaams-Brabant of Oost-Vlaanderen (of verder mag ook indien het de moeite waard is)winkels waar men (suite)kledij verkoopt, die ietwat prijslijk is? Wij zijn thuis met vier meisjes (drie zussen en ik) en mijn ouders willen graag voor iedereen de kledij kopen. Ik vind het heel lief van hen, maar mijn mama was vandaag eens gaan rondkijken met een zus, en ze had iets moois gevonden van € 600 en voor zichzelf van € 800. Het is bij kijken gebleven ;-)
Tja, tel uit, zo'n bedrag maal vier, plus mijn bruidsjurk (was ook al € 1650) en dan nog een kostuum voor mijn papa niet te vergeten!
Liefs winkels waar ze (suite)kledij verkopen, niet verhuren.
Onze suite mag gekleed gaan zoals ze zelf graag willen, dus kort-lang-broek-rok-kleed, ... maakt niet uit.

Bedankt al op voorhand voor de reacties!

Groetjes,

Veerle
25.08.07

Veerle

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1345


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik7-2-2007 8:32:04

Hallo Veerle,

Vroeger heb ik eens een paar keer iets gekocht voor een galabal bij Tintoretto. Zij hebben heel het jaar door een feestelijke collectie (zowel kort als lang)
Volgens mij is hun kledij toch goedkoper als suitekledij.
Ik weet natuurlijk niet of er een Tintoretto bij jullie in de buurt is.
Er is een winkel niet ver van waar ik woon, als je wil wil ik er wel eens binnen gaan om eens te kijken of ze veel keuze hebben en om eens naar de prijzen te kijken.
Groetjes,
Véro
16/6/2007
http:/veroenbilly.trouwen.com



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik7-2-2007 10:15:38

Beste Veerle,

Ik ben tijdens het surfen het volgende tegengekomen: http://www.chrandels.nl/ , het is wel in Tongeren. Maar ze hebben heel veel gala- en suitekleren en echt ni duur (ook een voordeel de prijzen staan erbij!!). Je kunt misschien eerst online wat zien, ik moet wel zeggen dat ik er persoonlijk nog niet ben geweest.
Maar als je zou gaan, zou je me kunnen vertellen hoe het daar was? Want ik overweeg om er naartoe te gaan...
Veel succes!

Groetjes,
Sheron
2.2.2008



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik7-2-2007 10:40:07

Hey,

om in te spelen op het berichtje van Véronique... Er is een Tinteretto in de Veldstraat in Gent. Ik ga er zelf ook eens kijken, want ik was ook op zoek naar betaalbare suitekledij.

Groetjes,
Lieve



Bianca
16-6-2007
 Meld misbruik28-4-2007 21:23:12

Voor de mensen rond het antwerpse zou ik zeker aanraden om een keertje in de buurt van de carnotstraat en offerandestraat te gaan kijken. Voor suite en/of feestkledij vind je daar zéker low budget artikelen, die toch de moeite zijn. Als je van het astridplein komt, is er op je linkerkant een winkeltje (ik denk dat het diamond heet) met op de eerste verdieping een hele afdeling feest en avondkledij, en zelfs trouwjurken! met of zonder hoepel, aanpassend of wijd, zelfs (beperkt!) een aantal mantelpakjes, en alles rond de tweehonderd euro. In de dambruggestraat heb je amina, die nog tot volgende week beschikken over feestkledij (lees alles min 50%!!!) en in de offerandestraat moet je gewoon winkeltjes inlopen en goed zoeken. Je moet er natuurlijk voor zijn hé...
Hopelijk zijn de mensen die echt naar hun budget moeten kijken er iets mee...
Groetjes,
Bianca
16/06/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...