Terug naar overzicht
Er zijn toch veel kleurtjes!!! Blauw, groen, geel, roos...Het is toch logisch dat je geen lichte kleuren draagt??? Je gaat toch nooit het spotlight stelen van de bruid! Er is genoeg hoor, wees maar gerust...Linea Rafaelli heeft een mooi paars ensembleke, niet superlicht maar ook zeker niet donker...Je kan het laten namaken??? Zo'n fel groen, ook heel mooi, weet niet wat haarkleur je hebt.Succes ermeeGroetjes Katrijn
Hallohet enige wat ik weet is dat je als familie of gast zogezegd geen wit mag dragen, omdat dit die dag enkel voor de bruid is en zij de mooiste moet zijn of zoiets. Het fijne weet ik er ook niet van heb het maar eens horen zeggen. Maar er zijn toch ook nog andere kleuren (pasteltinten en dergelijke). Ik draag wel nooit zelf overwegend wit als ik naar een huwelijk ga, onbewust denk ik.Anders moet je eens vragen waar deze traditie voor staat? Dan ben je verder geholpen.GroetjesEl07/07/07
Hey,of het nu een bestaande traditie is, of enkel een persoonlijk aanvoelen van de bruid, ik zou er toch rekening mee houden. Als ik de nieuwe collecties eens bekijk, zijn er inderdaad heel wat mooie kleuren dit jaar. De bruintinten (taupe, chocolade...) vind ik ook altijd heel mooi. In de WE hebben ze momenteel bijvoorbeeld heel mooie blauw-grijze tinten.Keuze en tijd genoeg zou ik zo zeggen!Groetjes,Lieve
Hoi MaartjeOok ik ben van die mening, er zijn zoveel mooie kleren... Moest ik een portefeuille hebben die wat groter is... [Nu begin ik weg te dromen ;o)]Ik heb vorige zomer in de suite gelopen en ben ook geen specifieke suitekledij gaan kopen. Ben in een kledingzaak binnengestapt en een mooie rok, blouwe en jasje gekocht. De kleur was vnl. een beetje tussen babyblauw en azurblauw en in mijn blouse zaten citroengele streepjes. Heb enorm veel complimenten gekregen over mijn kledij en van welke winkel ik dat gehaald had... Ze dachten allemaal dat het dus suitekledij was, maar dat was helemaal niet waar!Veel succes!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hallo,Op mijn trouw had de vriendin van mijn man zijn neef een gebroken witte kleed aan,leek net op een trouwkleed. Iedereen mocht op mijn trouw aandoen wat die zelf wou maar toen ik dat zag was ik toch heel erg geschrokken en boos. Ikzelf heb er niks van gezegd maar heel veel gasten op de trouw hebben haar daar wel over aangesproken en ze is in de late namiddag naar huis gegaan, zonder iets te zeggen. Ik wil alleen maar hiermee zeggen dat ik toch het besluit van de bruid zou respecteren wat zoiets kan je erg van streek maken.Groetjes,Tiziana123 dagen getrouwd
Jammer als je als bruid idd de "aandacht" moet delen. Ik heb zelf een zachtroze jurk (Powder van Linea) en mijn zus heeft nu een roze lange suitejurk gekocht! Het ergste is dat mijn ma erbij was (en ook bij het kopen van mijn trouwjurk). Haar reactie was; zo gaan jullie toch mooi bij elkaar. Terwijl ik net vond dat dat niet mocht. Ik heb aan mijn schoonzus, schoonmoeder en getuige gevraagd om dus absoluut een andere kleur te nemen; blauw, groen, paars, bruid. Maakte mij niet uit! Geloof me, ik heb er al heel wat traantjes voor gelaten en het ergste is dat mijn mama en zus totaal niet zien wat er fout is en nu gewoon kwaad zijn op mij omdat ik die jurk niet mooi vind...Els22/09/07
amai Els,dat vind ik inderdaad niet echt tof van je mama. Ik zou net hetzelfde reageren hoor. Ik heb van in het begin gezegd tegen onze suite dat ze mogen kiezen wat ze aandoen, maar dat het niet in een wit-crème-tint mag zijn en niet op een trouwkleed mag lijken. Ik verwacht ook dat ze daar rekening mee zullen houden. Ik zou het toch van je af proberen zetten. Trouwens... Als jij je mooi opgemaakt hebt, je haartjes mooi gedaan hebt en naast jouw knappe man loopt, zullen ze wel zien dat jij de queen of the day bent hoor. Kop op hè meid...groetjesBieke180507