Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd en supergelukkig!

  16-6-2015 19:52:20
Hoi Bruidjes en bruidegommen in spe,

Wij zijn op 06 juni 2015 getrouwd en waren supertevreden over onze trouwdag! Echt een dag om nooit meer te vergeten. Alles ging geweldig en we hebben er geweldig van genoten! (en als het niet vlot ging, hebben we wel een oplossing gevonden ;) ).

Hierbij vinden jullie een overzicht van wat wij allemaal gedaan hebben zodat jullie dit als tip of referentie kunnen gebruiken. (wij zijn afkomstig van regio Beveren-Waas)

De bruidsjurk is afkomstig van Nicky Vankets. De bruidsjurken van daar zijn ook zeker betaalbaar (toch deze van de solden). Er hebben zich wel enkele problemen voorgedaan met de planning aan hun zijde, waardoor de bruidsjurk bijna niet op tijd beschikbaar was. (2 dagen voor het huwelijk was ze eindelijk klaar (oef)).
De schoenen waren afkomstig van de site "light in de the box" en zaten echt geweldig. Wel zijn ze op voorhand ingelopen. TIP: zie dat je niet boven de 100 euro bestelt en het laat inpakken als cadeau, anders krijg je er nog eens 34 euro douanekosten bij.
De juwelen kwamen van www.myjewellerystore.com en ik was zeer tevreden over de levering (binnen de week).

Het vervoer is besteld bij LPP Ceremonie te Sint-Niklaas. we zijn daar zeer vriendelijk ontvangen, we konden deze mensen steeds bellen als we vragen hadden en de prijs was ook redelijk. Maar als je graag met een bus trouwt is dit wel het juiste adres.

De ceremonie is begeleid door 'Trouw anders' 'www.trouwanders.be '. (wij zijn niet getrouwd voor de kerk omdat we niet gelovig zijn) De ceremonie heeft vele mensen een traantje doen laten en was echt prachtig, zeker omdat ze in de tuin kon plaatsvinden. De vriendelijke dame heeft ons supergoed geholpen bij het in elkaar steken van de ceremonie. Onze hond heeft zelfs de ringen gebracht.

Als feestzaal hadden wij ' De Watermeulen' te Kruibeke. Wij zijn vol lof over deze zaal. We zijn echt op onze wenken bediend en je kon zeker met de zaakvoerder een gesprek voeren om al de mogelijkheden te overlopen (zoals viering in de tuin met prieeltje).
het personeel was ook supervriendelijk en niet superstijf (wat wij ook totaal niet zijn).
Als hapjes voor de receptie hebben wij gekozen voor mini-hamburgers en ijsjes. en dat was echt een succes bij de gasten. Ze waren dol enthousiast hierover omdat het eens iets anders was (was trouwens superlekker).

De kapster van dienst was Nathalie De Bock (www.kapsteraanhuis.be ). Ze is echt supergoed in het opsteken van bruidskapsels, maar wel heel erg duur. Ik was daar toch eventjes van verschoten...

De make-up is gedaan door Katrien van Casaya-Spa te Melsele. Aangezien zij met natuurlijke producten werkt, kon ik de make-up zonder problemen de ganse dag verdragen. Het was heel natuurlijk gedaan en heb er superveel complimenten over gekregen.

Als cadeautje voor de kindjes hebben wij gekozen voor mini legoblokjes die we konden opvullen met snoepjes. www.mijnblokje.be
Als bedankjes voor de gasten, hebben wij gewoon glazen potjes besteld in de vorm van een hart en deze opgevuld met badschuim. Daarop nog een sticker met een foto van ons en bedankt+ datum op .

De huwelijksuitnodiging hebben we deels zelf ontworpen. De trouwfoto van onze ouders stond erop en een foto van toen we beide kleuters waren. op de achterzijde stond een foto van ons beide met Ja erbij. indien jullie wensen kunnen we altijd het ontwerp doorzenden.

Als gastenboek hadden wij een mega-bulldog (omdat wij bulldog-fans zijn) bij iemand besteld en de mensen die op ons feest waren geweest mochten hun naam erop plaatsen met onuitwisbare inkt. Iedereen vond dit supertof!

Kies ook voor een specifieke kleur bij jullie huwelijk. wij hadden deze tip van een ander koppel gekregen en dit was echt een supertip. Waarom? omdat de foto's dan veel mooier zijn, er is bvb. niemand die er echt uitsteekt omdat iedereen zowat dezelfde kleur draagt of accesoires heeft. En het is ook gewoon leuk om iedereen voor jullie huwelijk bezig te horen hoe ze bezig zijn met jullie huwelijk omdat ze iets zoeken in die kleur.

We hebben nog meer tips, maar dan wordt het wat veel om hier op te zetten.
Maar contacteer ons gerust als jullie vragen hebben.

Marc
6-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1536


Karine
17-12-2017
 Meld misbruik16-6-2015 21:46:35

Marc, leuk om te horen. Het vervoer hebben wij ook bij Ceremonie Lpp geboekt, dus blijkbaar goede keuze gemaakt. Voor de rest gaan wij zeker ook jou tips gebruiken, waarvoor dank.



Lien
22-6-2016
 Meld misbruik23-3-2016 20:29:05

Hey Marc,

Wij hebben ook onze trouwkledij bij Nicky Vankets besteld. Kan je me aub eens een mailtje sturen op callewaertlien@gmail.com?
Hartelijk dank!
Lien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info