Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis malta

  13-6-2015 22:58:11

Wij zouden heel graag ons huwelijksreis doen naar Malta.

Heeft er iemand hier ervaring mee? Wat moeten we zeker bezichtigen? Welk hotel?


Alvast bedankt!

Kristel & Patrick


kristel
9-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1331


Inge
22-8-2015
 Meld misbruik15-6-2015 8:13:12

Hoi Kristel,

Ik ben 4 jaar geleden naar Malta op verlof geweest voor 2 weken.
Het is een heel mooi land, maar om eerlijk te zijn was 2 weken echt wel veel te lang. Malta is zo klein en veel valt er niet te zien.
Moest ik opnieuw gaan, zou ik er een soort citytrip van maken voor 4 dagen ofzo.
De gebouwen en kerkjes zijn wel mooi om te zien, heel traditioneel, maar als je er eentje gezien hebt, heb je het ook wel allemaal gezien.
Er zijn 2 zandstranden op het eiland, de rest zijn rotsstranden. De zandstranden zijn dus redelijk druk bezet aangezien er niet zo veel zijn.

Wat ik wel heel leuk vond was de boottocht naar Comino (met Captain Morgan cruises). Comino is nog een kleiner eilandje naast Malta, en het is de mooiste blauwe zee die je ooit zal gezien hebben :)
De boot stopt ook zodat je kan gaan snorkelen.

Verder was het bij ons 40 graden overdag, en 30 in de nacht (dat was in juli). Veel te warm voor mij :)

Wij hadden een appartementje gehuurd toen in Sliema (via een Maltese vriendin van ons), dus qua hotel kan ik je niets aanraden. Ik zou ook niet voor het goedkoopst gaan, want onze vriendin zei dat er op sommige plaatsen kakkerlakken zitten (ik heb er zelf gelukkig geen gezien, dus ik kan niet bevestigen dat het waar is).

Groetjes
Inge



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik15-6-2015 12:34:08

Wij zijn vorig jaar naar Malta geweest (was geen huwelijksreis). Een week was echt voldoende. Ons hotel (4 sterren) was goed, maar niet schitterend, maar wij hebben kindjes en dan is het niet altijd evident om een hotel te vinden met grote familiekamers

Wij zijn een dagje naar Gozo geweest, een namiddag naar Comino (heel druk maar tegen 16u gaan de meesten naar huis en heb je nog 2u rust), we hebben Valetta bezocht en Mdina. Het laatste stadje was echt de moeite waard en zou ik eigenlijk zeker eens na zonsondergang willen terug zien, maar voor de rest hadden we het er echt wel gehad. Fijne tijd, druk eiland, prachtig weer (2de week van september) en heel bij dat we er geweest zijn.



evy
20-5-2016
 Meld misbruik15-6-2015 12:37:56

Ik ben er in 2009 geweest. Op hotel. Was vrij afgelegen van vanalles, dus wilden we 's avonds weg, dan moesten we al een taxi nemen. Om te relaxen is Malta super, maar als je echt sightseeing wil doen, ben je inderdaad snel rond. Wij hebben via Thomas Cook geboekt en konden zo wel wat daguitstappen doen. Zo'n boottocht zoals Inge zegt, hebben wij ook gedaan (met snorkelen), dat was super. Ik zou zeggen: sowieso de eilanden. Comino inderdaad, maar zeker ook Gozo! Heel mooi. Wij zijn toen naar The blue lagoon gevaren. Valletta (de hoofdstad) heb je op een kleine dag gezien, verder was ook Medina (de oude stad) ook de moeite (dat laatste hebben we met gids gedaan). Om gezellig 's avonds iets te gaan drinken zijn wij naar Sint Julians geweest. Erg gezellig. Moest ik opnieuw gaan, zou ik een hotel nemen in de buurt van Sint Julians. Wij zijn trouwens in september geweest, super van temperatuur! Rond de 25 graden was het toen.



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik15-6-2015 15:09:11

Het hangt af van je verwachting en reisstijl. Je hebt mensen die weken aan hetzeldfe zwembad of strandje van een hotel boeken lezen. Wil je Malta en Gozo bezoeken dan heb je met 4 a 5 dagen genoeg.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums