Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Whoehoeee! nog 1j en het is zover!!!

  11-6-2015 8:58:23

Zijn er nog mensen die op 11 juni 2016 trouwen? Wat hebben jullie al allemaal in orde gebracht? Ik ben iemand die graag alles op tijd af heeft, dus heb toch al een heel deel klaar... zaal, kleed, decoratie,...

Groetjes!!


Lindy
11-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1049


carla
10-6-2016
 Meld misbruik12-6-2015 21:43:09

Wij touwen op 10-06-2016 dus een dagje voor jullie. Ik heb enkel de zaal, dj, fotograaf en gemeentehuis al vast gelegd. En een babysit voor onze dan 5jarige dochter.
Wij trouwen enkel voor de wet. Ons vervoer is onze eigen wagen, wij wonen dichtbij gemeentehuis en zaal dus vinden wij het een zotte kost om 'speciaal' vervoer te gebruiken.
Waar heb jij je kleed gevonden? Ik wacht nog tot oktober als de nieuwe collectie in de rekken hangt.



Lindy
11-6-2016
 Meld misbruik23-6-2015 11:07:04

Hey Carla,

Toevallig, wij hebben tegen dan ook een 5-jarige dochter (nu nog 4). Ik heb mijn kleed gevonden in Neerpelt bij Victoria's bruidsmode. En ze kunnen mijn kleed namaken voor de dochter :-) wij wilden ook geen speciaal vervoer, allemaal geld weggooien, dat gebruik ik liever voor iets anders. Hebben jullie al een nagedacht over de huwelijksreis? Ik vind t zo moeilijk omdat je bij een normale huwelijksreis niet echt voorzieningen hebt voor kinderen, en we willen natuurlijk ook wel dat onze dochter zich goed amuseert :-)




carla
10-6-2016
 Meld misbruik24-6-2015 14:04:08

Hey Lindy,
Wij gaan niet op huwelijksreis, wij zijn geen reizers. We gaan misschien wel een weekendje weg met de dochter.
Ik ga eens bij youniek in turnout kijken of bij cermo in zoersel voor mijn kleed. Ik zou ook graag hebben dat de dochter een miniversie van mijn kleed aanheeft.
Hebben jullie al liedje voor openingsdans? Wij hebben eentje van KISS, de 2e dans start ik met mijn vader (i loved her first) en dan vermenigvuldigen denk ik...



Lindy
11-6-2016
 Meld misbruik26-6-2015 11:06:57

Wij gaan voor John Legend All of me :-) , wij vermenigvuldigen niet (denk ik toch) tenzij dat mijn wederhelft da echt wilt, maar daar denkt hij nog niet aan hahaha die vind het allemaal prima wat ik regel hihi we zijn nu de traiteurs aant afgaan om te kijken wat we aan eten willen voor de daggasten :-)



hann
30-6-2017
 Meld misbruik20-11-2016 0:56:49

Hoe was de DJ?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...