Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

raad nodig van jullie

  9-6-2015 20:55:46
Als bedankje gaan wij een snoepbuffet doen. Mij tafels zijn rond voor de gasten met witte tafellaken en roze roosjes. Ik heb 10 soorten snoep dus ook tien snoeppotten met gekleurde deksels. Blauw, groen en rood. Het is de bedoeling dat ze hun tasje zelf vullen maar nu komt het, gaat het niet te druk dan zij gaan sommige niet te veel nemen en die gekleurde deksel dat gaat te zijn of de deksel eraf maar is dat dan nog hygiënisch genoeg. Of zou ik de tasjes zelf vullen en dat ze die gewoon moeten nemen als ze vertrekken en op een klein schoteltje precenteren wat erin zit? Ik weet het niet meer nu. Iemand??

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 893


Annelies
17-7-2015
 Meld misbruik11-6-2015 12:42:53

Dag Cindy,

Ook wij geven een snoepbuffet al bedankje, zowel aan de gasten van de receptie als aan de gasten van het avondfeest. Ik heb snoeppotten en verschillende vazen voorzien om het snoep in te bewaren (dus bij ons geen deksels). Je kan niet iedereen in het oog houden dat ze de "juiste" hoeveelheid snoep nemen, daar zaten we ook mee. Het personeel van de feestzaal gaat dit op zich nemen om een oogje in het zeil te houden en het snoep bij te vullen. Vraag dit misschien eens na bij jou feestzaal...Het zal misschien wat drukker zijn aan het einde van de avond...maar waarschijnlijk een gezellige drukte omdat zi niet weten welk lekker snoepje eerste te eten ;-).
Geniet van jullie dag



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik11-6-2015 17:20:47

Hallo anelies,

Merci voor je reactie. Anders moet ik de deksels eraf nemen want de gekleurde deksels storen mij zo. Klinkt raar maar ik weet nog steeds niet hoe ik het moet oplossen en heb bang dat ik te weinig ga hebben terwijl er 10 potten goed gevuld zijn en er 45 tasjes kunnen uitgedeeld worden. Ik de eeuwige twijfelaar.



Annelies
17-7-2015
 Meld misbruik12-6-2015 20:13:51

Cindy, voorzien jullie voor iedereen een tasje of per koppel? Zoiets is moeilijk in te schatten hé, als je het zelf vult dan weet je dat je zeker genoeg hebt! ;-) Ikzelf heb liever iets te veel....ik het 2 dochtertjes rondlopen die graag snoepen.





cindy
8-8-2015
 Meld misbruik12-6-2015 22:00:36

Hè Annelies nee het is een tasje per koppel dus het zijn er dus 46 en ik heb 10 snoeppotten goed gevuld en dan nog 2kg snoep extra. Ik weet echt niet wat het beste is ze al zelf vullen of dat de gasten het doen bij het buiten gaan.



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik14-6-2015 12:46:45

Cindy,
ga je instructies achter laten dat het een tasje per koppel is? Mijn eerste reflex zou immers zijn: eentje per persoon en als ik gast op jou feest was zou ik dit ook zo hebben gedaan.
Hou er rekening mee dat anderen dat misschien ook zo interpreteren.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik15-6-2015 0:13:20

Hè veva ja er komt een bordje dat met krijt word geschreven een per koppel. Dan kunnen ze het samen vullen. Groetjes



Tasmara
8-6-2016
 Meld misbruik1-7-2015 17:02:29

Ik las op internet dat je ongeveer uit kan gaan van 250 gram per persoon (gemiddeld genomen).. Sommigen zijn op dieet en sommigen zijn een echte zoetekauw.. ;) Als je het niet hygiënisch vind, kun je er misschien schepjes bij leggen? Anders van die plastic handschoentjes, die ze ook bijvoorbeeld bij tankstation hebben.. Zijn lekker groot, past altijd en gaat om het idee dat niet iedereen met z'n handen er in zit.. Verder, als je de deksel eraf laat, kan toch weinig mee gebeuren..? Wel een leuk idee! Ik zou er wel bij zetten dat het per koppel is, aangezien ik ook zou denken dat het per persoon is.. Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...