Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voor wie zakdoek borduren 'voor traantjes van geluk'

  9-6-2015 13:30:44
Eeej medebruidjes

Heb even jullie raad nodig want het zou ook een kleine verrassing zijn voor mijn aanstaande dus aan hem kan ik het niet vragen.
Ik zou graag zakdoeken laten borduren met de vermelding 'voor traantjes van geluk'.
Ten eerste twijfel ik voor wie ik dit zou laten doen: voor iedereen van de suite (16 personen) of alleen voor ons en de ouders of voor ons, de ouders en grootouders (en dan geen zussen of broers).
Ten tweede twijfel ik of ik er eventueel bij op zou zetten
voor traantjes van geluk
onze namen
trouwdatum
En ALS ik dit erbij zou zetten of ik dit dan op alle zou doen of alleen op die van ons.

Wat denken jullie?

Karen
20-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1216


Tine
14-11-2015
 Meld misbruik9-6-2015 16:12:52

Hallo,

Ik zou iedereen van de suite doen.
Is een blijvende herinnering aan jullie prachtige dag.

Zowiezo, denk ik, is het leuker als jullie namen erop staan!
Als ze in de winter ziek zijn, zullen ze denken aan jullie!
hihi

grts




Inge
23-8-2014
 Meld misbruik10-6-2015 19:50:09

Super idee! via wie/wat laat je dat drukken?

groetjes,


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...