Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

t'lepeltje duffel

  8-6-2015 16:36:46
Iemand ervaring met feestzaal 'tlepeltje in duffel?

marina
14-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1764


evy
20-5-2016
 Meld misbruik8-6-2015 17:30:27

Wij zijn er gaan kijken. Leek wel in orde en de mevrouw die ons ontvangen heeft was ook heel vriendelijk. 't Was niet meteen superchique, maar wel mooi verzorgd. bv.: de stoelen komen zonder hoezen. Ze kunnen die er wel rond doen, maar da's nog eens 2 euro per stoel bijbetalen... Dat vonden wij een beetje duur. We hebben dus voor een andere zaal gekozen, die wat goedkoper was ook qua eten en drank :)



evelien
9-5-2015
 Meld misbruik8-6-2015 20:22:45

Wij zijn vorige maand in Duffel getrouwd en hadden onze feest in 't Lepeltje.
Ze hebben er ons heel goed ontvangen, konden er terecht met al onze wensen, vragen.
Heel lekker eten, goede bediening. Hebben complimenten gekregen van familie en vrienden over de feestzaal.
Wij hadden bewust ons feest klein gehouden en deze zaal was er ideaal voor en gezellig ingericht.
Was prijs kwaliteit ook in orde.
Als je er nog vragen over hebt mag je ze me gerust stellen.



marina
14-5-2016
 Meld misbruik9-6-2015 8:36:58

Wij zijn daar ook gaan kijken, en ik had onmiddellijk een goed gevoel!

Vergeleken met andere feestzalen, is deze echt wel goedkoop!

Evelien Heb jij mss van u trouw enkele foto's van de zaal? dan heb ik al een idee hoe ze eruit ziet aangekleed. Wat hebben jullie genomen om te eten?

grts Marina




evelien
9-5-2015
 Meld misbruik9-6-2015 9:18:41

Goedemorgen,

Wij hadden eerst een uur receptie, dan koud en warmbuffet. Bij het warm buffet mag je uit een lijst 2 vis en 2 vleesgerechten kiezen. Nadien de bruidstaart ( hadden we wel door een kennis laten maken via hun is het vooral ijstaarten en dat wilde we niet) en dan nog een klein dessertenbuffet. En er was meer als genoeg, hebben zelfs nog een deel mee naar huis genomen.
Voor de drank hadden we een all in prijs = van receptie tot einde feest
Wat we ook heel tof vonden is het feit dat we dinsdag het juiste aantal personen moesten doorsturen en nadien had er nog iemand afgebeld wegens ziekte. Ze hebben hiervoor enkel het eten aangerekend en drank + bijdrage van de stoelhoezen werd er afgetrokken.

Als je jou e mailadres eventjes stuurt zal ik wat foto's van ons feest doorsturen.



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik9-6-2015 19:58:03

Niet het allermodernste, maar zeker vriendelijke bediening. Ik deed er eens DJ service voor een kleiner trouwfeest. De zaal was wel te groot...



Thierry

 Meld misbruik10-6-2015 12:30:10

Hier kun je nog écht feesten.
De muziek mag er iets luider staan en je mag een rookmachine gebruiken.

Voor mensen waar het dansfeest belangrijk is, is dit een echte aanrader.


Groetjes,
Thierry




Kelly
22-8-2015
 Meld misbruik21-6-2015 18:58:09

Hallo Evelien,

Als je wil mag je naar mij ook wat foto's van jou feest in de zaal doorsturen. Wij trouwen 22/8 en doen ook ons feest in deze zaal. Hebben zij de zaal helemaal zelf gedecoreerd of heb jij zelf nog aankopen gedaan rond decoratie?

kelly_huyck@hotmail.com

Groetjes Kelly




marina
14-5-2016
 Meld misbruik24-6-2015 9:00:08

Fijn evelien,

marinaclaes@live.be zaterdag gaan we nog eens terug om ze nog een keer te bekijken, en ik denk dat we ze dan ook ineens gaan vastleggen!

alvast bedankt voor enkele foto'tjes




Marc
17-9-2016
 Meld misbruik24-7-2015 23:19:19

Evelien,

Zou je ook naar ons de fotootjes kunnen doorsturen aub ?

marcdewinter@telenet.be

Thanks




Kren
20-5-2017
 Meld misbruik8-9-2015 11:36:16

Evelien,


Ik ben ook wel kandidaat voor de foto's :-)


Groetjes!




kim
11-7-2017
 Meld misbruik11-4-2016 16:38:00

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar foto's , wij geven ons trouwfeest daar volgend jaar.
kiimm_vt@hotmail.be

groetjes !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info