Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen vragen

  7-6-2015 12:19:57
Hallo!

Ik ben nog op zoek naar een leuke manier om mijn getuige te vragen? Hoe hebben jullie dit aangepakt? Tips en tricks?

Sofie
9-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1487


Hanne
4-7-2015
 Meld misbruik7-6-2015 15:47:45

Ik vroeg het mijn broer en had een eenvoudig idee. Ik maakte van een foto van ons, toen we kind waren, een puzzel met daarop de vraag. Voor de wettelijke trouw, vroegen we de persoon die onze pony verzorgd. We schreven een tekst op de staldeur van onze pony en stelde zo te vraag. Heb nog gezien dat mensen bvb 3 flesjes product geven met zo de vraag.



Inge
7-8-2015
 Meld misbruik7-6-2015 16:32:12

Ik gaf een gouden toegangsticket a la Willy Wonka, in een pakje chocolade :D



Elien

 Meld misbruik8-6-2015 11:31:43

Wij laten voor de 3 meisjes een fijn armbandje ontwerpen bij een vriendin met onze thema kleuren en een pijltje (ons symbool)
En voor de mannelijke getuigen pimpen wij een fles wijn met de vraag erop: Best friend, will you be my best man?
Ik heb ook voor iedereen een persoonlijk kaartje gemaakt met de voorkant een afbeelding dat hen typeert en de achterkant een tof tekstje om het te vragen.
Deze zomer vragen wij iedereen :) heb er al zin in!



Sofie
9-7-2016
 Meld misbruik8-6-2015 12:13:08

Elien, hoeveel getuigen nemen jullie dan in totaal?

Wel een leuk idee!



Elien

 Meld misbruik8-6-2015 15:20:00

In totaal nemen we 4 getuigen :)
Gezien ik geen broers of zussen heb en mijn vriend 1 zusje is zij het al voor hem.
En zijn beste vriend en ik neem 2 vriendinnetjes van mij :)



Delfien
19-9-2015
 Meld misbruik8-6-2015 15:35:50

Hoi,
wij hebben een doos gemaakt voor onze getuige met daarin een notitieboekje met balpen met daarbij volgende tekst; hiermee kun je de komende tijd je handtekening oefenen om onze dag , nog specialer te maken door onze getuige te willen zijn. Dan hadden wij ook papieren zakdoekjes met de tekst dit is om een traantje weg te pinken; een kleine deo om fris te ruiken tijdens de stressmomenten, een pakje tictac om een frisse adem te hebben, een pakje lucifers voor op onze schieting, een pakje vochtige doekjes om met propere handen op ons avondfeest toe te komen na het versieren van ons huis ,... en zo hebben wij een volledige doos gevuld :)



Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik8-6-2015 20:22:33

Ik had een (opgeblazen) ballon ingepakt in een doosje. Aan het doosje hing een kaartje met "Jan has popped the question". Aan de ballon hing dan een kaartje "Pop me" met daaraan een veiligheidsspeld. De ballon zat dan gevuld met allemaal glitter enzo en een briefje "wil jij mijn getuige zijn?".

----> Op pinterest kan je zo zeer veel ideeën terugvinden :)



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik9-6-2015 21:57:16

ik had een mooie tekst met de wat ik over onze vriendschap vind als achtergrond gebruikt op een foto van ons twee en dit dan aan haar gegeven , was echt leuk . Mijn ventje had een sigarenkistje met de vraag aan de binnenkant. binnenin zaten enkel 2 gigantische sigaren die ze samen zouden nuttigen op ons trouwfeest
succes



kim
27-6-2015
 Meld misbruik11-6-2015 13:04:22

Wij hebben het via een kruiswoordraadsel gevraagd.



Anke
13-5-2016
 Meld misbruik12-6-2015 22:31:05

Ik heb hetzelfde idee als Sofie van Pinterest gehaald en het was echt geslaagd!



Kimberly
10-9-2016
 Meld misbruik18-6-2015 19:57:21

Ik heb mijn broer als getuige gevraagd en heb gewoon vlakaf gevraagd: Wil jij mijn getuige zijn? Hij was nog niet op de hoogte van onze trouwplannen, dus was hij wel overdoverd en emotioneel. Was simpel, maar een mooi moment.



Eline
2-7-2016
 Meld misbruik30-6-2015 20:52:24

Ik had op mijn verlovingsfeest voor iedereen gelukskoekjes gemaakt met een persoonlijk 'liefde is' prentje.

Bij mijn twee getuigen had ik op de achterkant geschreven of ze mijn getuigen wilden zijn.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...