Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau voor getuigen...en ouders

  7-6-2015 8:16:43
Hoi allemaal,

Nog minder dan 4 weekjes te gaan... Pff amai die tijd vliegt!!!
We zijn op zoek naar originele geschenken voor de getuigen en onze ouders:

Ik heb 2 vrouwelijke getuigen aan wie ik 's morgens een doosje zou geven als survivalkit en 's avonds tijdens het feest nog een mooie foto van ons 3...

Nu zijn we nog op zoek naar een origineel cadeau voor de 2 mannelijke getuigen van mijn toekomstige. Heeft iemand van jullie leuke ideeën?
Sowieso gaan we alle getuigen nog eens uitnodigen om iets te gaan eten, dus het hoeft eigenlijk niet veel te zijn...

Graag zouden we een canvas cadeau doen aan de ouders, maar dat zal pas na de trouw zijn, maar mss kunnen we dan ook al een kleinigheidje geven?

Alle ideeën zijn welkom!
Groetjes
Eileen

Eileen
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1874


Elke
8-8-2015
 Meld misbruik7-6-2015 9:31:45

Dag Eileen,

Wij gaan aan onze mannelijke getuige een gepersonaliseerd wijnkistje geven met dan natuurlijk een goeie fles wijn of sterke drank in :).
We hebben dit gevonden op www.brianto.be .
We hebben het vorige week ontvangen en het ziet er echt prachtig uit.
Aan de ouders gaan we een windlicht geven met ook weer een persoonlijke tekst op. Dit hebben we ook op dezelfde site gevonden.

Groetjes,
Elke



Tinne
3-7-2015
 Meld misbruik7-6-2015 10:43:51

Wij hebben voor de getuigen (broer en zussen) een gepersonaliseerde leisteen, voor de papa's een gepersonaliseerde kist wijn (www.brianto.be , voor allebei). Voor de mama's een gepersonaliseerde kaars van 'magisidee' uit viersel (zij heeft ook een website). Heel tevreden van beide winkels!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...