Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 83 dagen op de teller!

6-6-2015 10:15:48
Met nog 83 dagen op de teller wou ik eens checken of we goed op schema zitten of dat we nog dingen vergeten zijn ;-)
De stress begint toch de kop op te steken!

Wat is al in orde?
- Feestzaal
- Gemeentehuis (we trouwen niet voor de kerk)
- Trouwringen zijn besteld
- Trouwjurk en schoenen
- Mijn partner is vandaag zijn kostuum gaan kiezen dus hopelijk kunnen we dat straks ook afvinken ;-)
- Auto om naar het gemeentehuis te rijden
- Uitnodigingen
- Babbelbox
- Fotograaf
- Haar en make - up
- DJ
- Getuigen en bruidskindjes zijn gevraagd

Wat staat er nog op de planning?
- 5 juli hebben we nog een afspraak met de fotograaf om een draaiboek te maken. We zijn ook nog op zoek naar een tweede locatie voor de foto's en naar een binnenlocatie bij slecht weer
- 8 augustus wordt mijn proef make - up en kapsel gedaan
- Ik zoek nog oorbelletjes
- Voor ballonnen en decoratie wordt ook nog gezorgd, maar we houden dit zeer beperkt.
- Voor het gemeentehuis moeten we nog een vragenlijst invullen om het moment wat persoonlijker te maken
- Met de DJ moeten we nog een afspraak maken om de praktische kant wat te overlopen
- We moeten nog een openingsdans kiezen (Help, dat is zo moeilijk!) Als we een liedje gekozen hebben, gaan we ook een paar uurtjes dansles nemen om het wat te oefenen.
- Bedankjes voor de getuigen en ouders
- Mijn aanstaande moet het bruidsboeket nog gaan kiezen. Hij gaat in de maand juli kiezen.
- Bestemming van huwelijksreis is gekozen (Corsica), maar we moeten nog boeken.

Zijn we nog dingen vergeten? En zitten we goed op schema? :-)

Sarah
29-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 824

Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik6-6-2015 22:40:15

Hoi, wacht niet te lang met je bruidsboeket,mijn vriend was in maart achter een boeket geweest (mijn verj) en wat info gevraagd over een bruidsboeket. De dame van de winkel liet weten, deze zeker te bestellen voor eind maart begin april. Waarom weet ik ook niet.
Voor de rest zitten jullie goed op schema e, veel succes nog met jullie voorbereidingen
Grtjes sofie

Mich
4-7-2015
 Meld misbruik7-6-2015 12:14:30

Bij mij zeiden beide bloemisten waar we gingen informeren dan weer dat ze dat pas een week op voorhand ongeveer moesten weten.

Voor de rest lijkt dit mij wel ok ;-) Ik heb ook zo’n voortdurende stress dat ik iets vergeten ben!

Elena
29-8-2015
 Meld misbruik7-6-2015 12:42:51

Wauw Sarah, jullie staan echt goed op schema! Ik merk dat wij nog een beetje achterlopen...

Zijn jullie uitnodigingen al verstuurd? Wij verwachten die van ons eind volgende week, dus hopelijk in de week van 15 juni kunnen wij zij versturen.

Groetjes

Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik7-6-2015 19:38:29

Ja we dachten dat juli nog wel ruim op tijd was voor het bruidsboeket.
Ik overloop mijn lijstje vaak en ik denk altijd dat ik iets over het hoofd zie ;-)

Elena: wij hebben sommige uitnodigingen persoonlijk afgegeven (vooral aan dichte familieleden) en de rest verstuurd. We moeten enkel nog aan onze collega's de uitnodigingen geven en dan is alles uitgedeeld. Ik twijfel nog wat over welke collega's ik juist ga vragen dus daarom is dit nog niet gebeurd :-) wat moeten jullie dan nog extra doen als je zegt dat jullie achter zijn op schema?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...