Terug naar overzicht
Hoi, wacht niet te lang met je bruidsboeket,mijn vriend was in maart achter een boeket geweest (mijn verj) en wat info gevraagd over een bruidsboeket. De dame van de winkel liet weten, deze zeker te bestellen voor eind maart begin april. Waarom weet ik ook niet.Voor de rest zitten jullie goed op schema e, veel succes nog met jullie voorbereidingen Grtjes sofie
Bij mij zeiden beide bloemisten waar we gingen informeren dan weer dat ze dat pas een week op voorhand ongeveer moesten weten.Voor de rest lijkt dit mij wel ok ;-) Ik heb ook zo’n voortdurende stress dat ik iets vergeten ben!
Wauw Sarah, jullie staan echt goed op schema! Ik merk dat wij nog een beetje achterlopen...Zijn jullie uitnodigingen al verstuurd? Wij verwachten die van ons eind volgende week, dus hopelijk in de week van 15 juni kunnen wij zij versturen.Groetjes
Ja we dachten dat juli nog wel ruim op tijd was voor het bruidsboeket. Ik overloop mijn lijstje vaak en ik denk altijd dat ik iets over het hoofd zie ;-) Elena: wij hebben sommige uitnodigingen persoonlijk afgegeven (vooral aan dichte familieleden) en de rest verstuurd. We moeten enkel nog aan onze collega's de uitnodigingen geven en dan is alles uitgedeeld. Ik twijfel nog wat over welke collega's ik juist ga vragen dus daarom is dit nog niet gebeurd :-) wat moeten jullie dan nog extra doen als je zegt dat jullie achter zijn op schema?