Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik ga hem vragen :-)

  6-2-2007 13:49:11
Hey everyone...
Ik ben klaar om volgende maand een verlovingsring te kopen om mn ventje ten huwelijk te vragen. Hij zal dat niet snel vragen omdat hij bij z'n ex een week voor hij haar wou vragen, bedrogen werd. Hij heeft dus bang om het zelf te vragen :-)
Maar hij weet dat ik dat ga doen.
Nu is mijn vraag, hoe organiseer ik nu heel dat gebeuren, wat heb ik nodig, hoe kan het vrij goedkoop, we willen het niet te groots en niet te spectaculair, ma wel gezellig.
Na het kopen van een verlovingsring en hem te vragen weet ik dus niet wat eerst te doen??
anyone help me!!

Debby

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 630


Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik6-2-2007 14:01:52

Hi Debby,

Allereerst proficiat en veel plezier bij voorbereiden van het huwelijksaanzoek.

Hetgene wij eerst gedaan hebben is bij de feestzalen die ons aanspraken informatie aangevraagd en gekeken wanneer zij eventueel nog een zaterdag in juni vrij waren (mijn vriend heeft me 18november ten huwelijk gevraagd en we wilde nog per sé dit jaar trouwen, dus we hadden geen tijd te verliezen). Van zodra de zaal en datum vastlag ben ik mijn trouwjurk gaan kiezen en tijdens de kerstvakantie hebben we onze ceremoniemeester en ceremoniewagens vastgelegd. We zijn dan ook naar het gemeentehuis in ondertrouw gegaan en begin midden januari zijn we in ondertrouw gegaan voor de kerk.
Volgens mij zijn dit de zaken waar we ons eerst en vooral mee hebben bezig gehouden.
Je kan ook altijd eens gaan kijken op de website van loving you, daar staat een schema met alle zaken waar je aan moet denken en wanneer je dit het beste kan doen.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Tim
15-5-2008
 Meld misbruik6-2-2007 14:24:52

Doe gewoon wat jij belangrijk vindt, wat jullie belangrijk vinden, wat jullie leuk vinden. Ik ken iemand die het haar vroeg in een peperduur Marokkaans hotel onder een blote sterrehemel, met aangepaste muziek, een geweldig diner en een kanjer van een ring. Ik heb het mijn vriendin gevraagd op 1 januari als ze pas uit bed kwam met een gigantische slaapkop! Hier bestaan geen regels voor!
Maak er iets uniek van.
Groetjes,
Tim



Angie
14-7-2009
 Meld misbruik6-2-2007 14:43:57

Hey Debby,

Allereerst proficiat met de leuke voornemens en veel succes met de voorbereidingen. Na het aanzoek is het kwestie van samen een datum te prikken en dan eerst en vooral navragen of de gemeente en /of kerk die datum nog vrij hebben. Zonder fotograaf kan je trouwen maar zonder schepen of pastoor niet. En daarna het rijtje aflopen naar graad van belang. Dus eerst de getuigen, de zaal en het eten, de ringen, dus de dingen die je nodig hebt om te kunnen trouwen en een feest te geven en daarna al de "extra's" zoals bloemen, fotograaf, enz... Hopelijk helpt dit je al wat verder.

Groetjes,

Angie
14/07/07



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik6-2-2007 16:23:52

Helaba Debby,

Ik ben heel origineel gevraagd (vind ik): Mijn vriend had mijn ring verstopt in het zakje van zijn koersfiets (zo onder de zadel) van het merk Aron. Hij heeft dan aan mij een kaart gegeven (het was ook mijn verjaardag) met een vraag waarvan het antwoord leidde naar ons barkast, daar was nog een vraag met erachter een letter (R) en die leidde naar een andere plek in ons thuis en zo totdat ik de vier letters A R O N had en dan wist ik dat ik naar de koersfiets moest gaan en hij heeft het me daar gevraagd met de ring erbij, super leuk en goedkoop (de ring kost al genoeg hé)!

Groetjes,
Sheron



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik6-2-2007 17:56:46

@ Sheron

Allé... die van mij is ook een fervent fietser en heeft me op een gelijkaardige manier gevraagd... Bij mij stond er een grote bos rozen met een kaartje aan waar ik een tip kreeg om een ander kaartje te zoeken en doe zo door... en ook op mijne verjaardag! Best grappig dat dit bij u gelijkaardig was, 't zal aan de koersebenen liggen zekers ;-)...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...