Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Steven Chys

6-2-2007 13:13:53
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester Steven Chys uit Gits?

Alvast super bedankt,
Fien

Sophie
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 370

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik6-2-2007 14:22:37

dag Fien

Wij hebben ook Steven als ceremoniemeester.
Hij is al voor een kennismakingsgesprek bij ons geweest en dat is goed verlopen, we vonden hem heel sympathiek en ik ben er zeker van dat hij het goed zal doen. Maar ja, hoe hij het op de grote dag echt doet, kan ik je pas na 16 juni zeggen...

groetjes
Christel
160607

marieke
24-8-2007
 Meld misbruik6-2-2007 17:00:28

hallo,

wij hebben ook steven chys genomen.het kennismakingsgesprek liep zeer vlot. Ik denk wel dat hij zijn vak goed kent.
groetjes

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik6-2-2007 21:46:41

Hallo,

nadat Steven bij ons thuis kangs is gekomen voor een gesprekje met al uitleg hebben wij hem meteen geboekt. Hij is heel sympathiek en wij voelen ons erg goed bij hem. Hij maakte een heel goede eerste indruk.

Groetjes,
Isabel
110807

Sophie
6-9-2008
 Meld misbruik7-2-2007 11:15:05

Christel, Marieke en Isabel,

Bedankt voor jullie reply. Leuk te horen dat jullie allen zo positief zijn. Wij gaan hem zeker contacteren. Ik neem aan dat jullie allen van West-Vlaanderen zijn. In welke zaal gaan jullie trouwen?

Nog veel succes met de voorbereidingen van jullie huwelijk!

Groetjes,
Sophie

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik7-2-2007 13:02:14

Hey Sophie,

wij zijn van Oost-Vlaanderen. Mijn vriend is wel een ingeweken West-Vlaming dus voor hem en zijn familie is het wel leuk dat we een West-Vlaamse ceremoniemeester hebben. Ik vond dit wel grappig. Wij zijn van Haaltert bij Aalst en wij trouwen in zaal 't Brouwershof in Affligem.

Groetjes
Isabel
110807

marieke
24-8-2007
 Meld misbruik7-2-2007 13:30:05

hallo sophie,

wij zijn van west vlaanderen en trouwen in st. germain! veel plezier nog met de voorbereiding en natuurlijk de dag zelf!
groetjes

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik7-2-2007 14:22:23

dag Sophie
Neen hoor, wij zijn van oost - vlaanderen, Aalst
Ons feest gaat door in Hof ten Bosse in Heusden.
Ik had zijn website doorgekregen via een vriendin die ook gaat trouwen, ik zag zijn site en hemzelf en dacht: die moet het worden :-)
en gelukkig was hij nog vrij

Groetjes
Christel

Elke
17-3-2007
 Meld misbruik7-2-2007 18:04:52

Vorig jaar zijn wij naar de trouwbeurs geweest en daar stond Steven en deelde zijn kaartjes uit.
Ik vond het leuk dat hij nog zo jong is! Want de meeste ceremoniemeester hebben toch wel vaak grijs haar. En hij is zeker nog modern ingesteld!
Volgende week komt hij langs om de laatste besprekingen te regelen.
Wij huwen op 17 maart 2007!
Groetjes,
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...