Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

candy buffet

  2-6-2015 12:47:52
Dag mede bruidjes,

Zijn er nog mensen die een "candy buffet" hebben als bedankje?
Ik blijf nog altijd achter het idee staan, maar ik weet niet goed hoe ik dit praktisch moet aanpakken...
Ga ik er van uit dat er per koppel een snoepzakje gemaakt wordt of zou iedereen dat doen?
De mensen die op de receptie komen, zou ik deze ook een snoepzakje laten maken? Ik vrees een beetje dat dit veel tijd in beslag neemt en dat deze niet tijdig gaan weg zijn als het avondfeest gaat beginnen. ( er is 30 min voorzien tussen einde van de receptie en begin van avondfeest)
Wat denken jullie?

Annelies
17-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1359


Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik2-6-2015 13:21:49

Om dit te vermijden hadden we gevulde snoepzakjes klaar (met enkel "hot lips" en "hartjes" in als snoepjes). In onze zaal en bij de bedankjes stonden een aantal snoeptaarten waar ze doorheen de avond van konden snoepen. Viel erg in de smaak, er bleven weinig snoepjes over :-).

De vergelijking die ik met zo'n snoepbuffet hoorde maken is:
- leuk, je kan nu snoepen doorheen de avond en er niet de hele avond verlekkerd op zitten wachten tot bij het naar huis gaan
- snoepzakje was leuk voor in de auto op weg naar huis. niet te groot, maar wel lekker.
- snoepzakje was persoonlijk gemaakt met een label om het dicht te kleven, gebaseerd op de uitnodiging en met een grote dankjewel erop.



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik2-6-2015 17:11:42

Wij werken met een snoepbuffet. Heb er een per koppen. Ze krijgen een draagtasje die ze zelf kunnen vullen en aan het tasje hangen twee trouwringen en twee gelukspoppetje met een bruid en bruidegom. Alssnoep heb ik pepermunten verpakt waarop staat mr en miss en bedrukte hartjes en spek met daarop onze naam en trouwdatum en dan verpakte pepermunten nog met verschillende teksten erop en armbanden in hartjes snoep en muntjes met de opdruk bedankt dat je er was en verpakte caramel en met een opdruk just married en de ander mr en mrs en dan nog zuurtongen en bloemensnoepjes. Mensen die het al hebben gezien vinden het geweldig. Ze zitten allemaal apart in snoeppotten. Succes meid.



max
10-9-2016
 Meld misbruik2-6-2015 20:07:44

Wat ik ook een zeer mooi idee vond waren glazen potjes (type vintage confituurpotjes) met daarin ferrero roches (zie voorbeeld:

Zeer eenvoudig, maar oogt mooi. Kan je ook vullen met andere snoepjes in.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...