Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Krantenpapier?

  1-6-2015 20:53:25
Hallo,

Ons misboekje willen we graag in de vorm van een krantje maken.
Dus alle onderdelen staan als artikels gerangschikt met af en toe een foto van ons erbij zoals een echt artikel. De lay-out is geen enkel probleem en ik ben zeer tevreden met alles tot nu toe ervan, MAAR nu zou ik dit ook graag laten printen als een krantje op zo'n papieren iets gelijkaardigs... Zijn er drukkers die dit doen, of kun je ergens zo'n papier kopen om het desnoods zelf te printen? Online vind ik niets...

Dankje!

Justine
26-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1079


evy
20-5-2016
 Meld misbruik2-6-2015 10:20:42

Hmm ik zou effe naar drukkerijen bellen, dan weet je het direct?



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik2-6-2015 13:30:18

Je kunt ook de betere print shop eens contacteren, en vragen naar welk papier ze hebben. Meestal hebben die wel heel wat keuze.



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik2-6-2015 23:07:39

ons misboekje is ook een krantje, laten drukken bij captains of printing , indien je wil stuur gerust je email dan stuur ik het eens door grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...