Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelindeling

  1-6-2015 12:50:49
Hallo

Wij zijn nog op zoek naar een leuk idee om de tafelindeling kenbaar te maken voor onze gasten. Ik dacht bv. om iets met verschillende kleuren te doen, maar aan goede ideeën ontbreekt het mij helemaal. We willen hier ook niet teveel geld aan spenderen..

Alvast bedankt voor jullie ideetjes :-).

Dorien
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1161


Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik1-6-2015 14:50:25

Wij werken met het thema Praag en gaan wrs het metroplan van Praag nemen en dan bij elke metrohalte de namen zetten van de personen die aan die tafel zitten.

De tafels krijgen dus ook namen van metrohaltes in Praag.

Dit kost helemaal niet veel: het metroplan afdrukken, in een fotokader steken... op de tafels zetten we gewoon krijtbordjes waar we de naam van de metrohalte opschrijven.

Succes!




Tinne
3-7-2015
 Meld misbruik1-6-2015 21:01:53

Wij hebben voor elke gast een gekleurde vlinder en per tafel dezelfde gekleurde vlinder, in het groot in het bloemstuk gezet :). Kostte enkel tijd en gekleurd papier, want we hebben alles zelf afgeprint, uitgeknipt ...



evy
20-5-2016
 Meld misbruik2-6-2015 14:17:45

Wij spannen een touw met daaraan kaartjes met de verschillende tafels (titel + namen gasten van tafel). We bevestigen die kaartjes met een gekleurde wasknijper. Ook nog een grote kaart in het midden met daarop "tafelindeling". Zo is het duidelijk. Op de tafels plaatsen we dan een kaart met de titel van de tafel op. De kaartjes zijn gemaakt in zelfde stijl als onze uitnodigingen (kleur van wasknijpers is ook hetzelfde).

De titels van de tafels zouden analoog zijn met hoe de serie Friends hun episodes noemt. The one with... Wij hebben dus een "The one with the honeymoon, the one with the i do's, the one with the weddingrings,..."

Maar nu ik hier Deborah haar metroplan lees, ga ik eens voorstellen aan m'n vriend om het met skiliften in Hinterglemm te doen. Hij heeft me daar immers ten huwelijk gevraagd op skireis. We hebben nog wel wat tijd om te beslissen.



Deborah
5-9-2015
 Meld misbruik2-6-2015 15:47:35

Evy, blij dat ik andere ook nog wat extra inspiratie kan geven :D

Onze eerste vakantie samen was Praag, enkele jaren later heeft mijn vriend me terug in Praag ten huwelijk gevraagd en we hebben allebei al vaak (om te lachen gezegd) dat we als we op pensioen zijn gaan verhuizen naar Praag... dus voor ons is het ook wel toepasselijk en kwam het idee van het metroplan tegen op pinterest...


Succes nog! ;)




Eline
2-7-2016
 Meld misbruik30-6-2015 20:54:37

Ik heb eens een trouw gehad met 'beroemde koppels'.

Elke tafel had zijn beroemd koppel, gaande van Brad Pitt en Angelina Jolie tot Miss Piggy en Kermit. Vond ik ook nog wel leuk.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...