Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag Trouwdag 29 mei

  1-6-2015 10:22:52

Dag Bruidjes!

Hierbij ons verslag!

om 5 u spontaan wakker geworden, gelukkig goed geslapen!

om 8 u samen met de dochter bij de kapper voor haar en make up

om 10.30 terug en wachten tot twee uur voor de aankomst familie.

om 14.15u was het eindelijk zover! de bruidegom komt met ons zoontje in de oldtimer aan! was een heel speciaal moment! Allen samen een glaasje gedronken!

om 14.50u richting gemeente huis.

om 15.00u start van het huwelijk! Is allemaal heel vlot gegaan. het mooiste moment was de het aandoen van de ringen met als achtergrond muziek de soundtrack van forrest gump. (herinnering aan mijn overleden vader)

Na de huwelijksvoltrekking nog foto's in de gemeentezaal getrokken.

meteen daarna richting een hele mooie stadstuin! Foto's met familie en nadien het bruidspaar. Helaas was het hier wel koud en was dit wel minder aangenaam.

nadien doorgereden naar de feestzaal. De gasten zijn aangekomen vanaf 17.30. De sfeer zat er meteen goed in! om 19.15 zijn alle gasten afgeroepen om aan tafel te gaan.

De intrede was echt de max! we zijn binngenkomen met het liedje ' shut up and dance with me!'

Na de speech van mijn man gestart aan het voorgerecht, soep en hoofdgerecht.

En uiteraard mag den drank niet ontbreken! die is letterlijk gevloeid! Er is zelfs heel wat korte drank over de toogbank gegaan!

was wel spannend om tijdig klaar te zijn omdat er nog laatavondgenodigden kwamen om 21.30. Uiteindelijk waren die allemaal wat later waardoor alles heel vlot verlopen is.

Terwijl wij de laatavondgenodigden ontvingen in een aparte zaal werd in de feestzaal een kodakje per tafel neergelegd. Het gastenboek is ook rondgegaan en er staan hele mooie dingen in!

De Dj was om 21.00 u al aangekomen en de sfeer zat er al goed in!

om 23.00 u was de huwelijksijstaart er op de tonen van 'pirates of the caribean' en nadien Queen ' I was born to love you'

De gasten waren laaiend enthousiant en bleven maar roepen! was echt heel speciaal!

na het dessertbord waren er al gasten in form want ze zaten constant met de muziek mee te wiebelen.

het moment van de openingsdans is aangebroken! plots hoor ik de tonen van 'total eclips of the heart' ! Meteen verschoten want dat was niet het gevraagde liedje! Was dus een grap van mijn man omdat hij weet dat ik dat totaal niet graag hoor! Was echt de max! ik denk dat mijn gezicht geld waard was!

Dan overgegaan naar de echte openingsdans nl Pink met Bridge of light. was echt heel speciaal!

en dan was het dansfeest begonnen! Die dansvloer heeft steeds vol gestaan! we hebben zelfs tafels moeten opschuiven om nog meer plaats te hebben. ongeveer 80% heeft constant gedanst en op een bepaald moment stond gewoon iedereen te dansen!

om 4.30 gingen we de openingsdans als afsluiter nog eens doen. We waren toen nog met een 40 man ongeveer en gingen een laatste drinken aan de toog.

Echter zat er den ambiance zo goed in dat de DJ herbegonnen is met Spelen! Echt de max!

om 6 uur zijn we thuis geland met een heel voldaan gevoel!

we hadden ons geen beter feest kunnen dromen en zouden dit zelfs al binnen tien jaar willen overdoen!

We zijn heel tevreden over onze huwelijksdag en de feestzaal! Het enige spijtige dat we vonden was dat de 150 die we besteld hadden nooit uit de keuken zijn gekomen. Voor de rest : TOPFEEST !

Succes nog aan iedereen die gaat trouwen!






Floshken

Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1760


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik1-6-2015 22:40:03

Bedankt voor je verslag, en een dikke proficiat!
Grtjes Sofie



Elien

 Meld misbruik2-6-2015 13:24:18

Ik begrijp alleen de laatste zin niet zo goed?
"Het enige spijtige dat we vonden was dat de 150 die we besteld hadden nooit uit de keuken zijn gekomen." de 150 wat??
:)
Voor de rest tof verslag!! Proficiat nog !



Floshken

 Meld misbruik2-6-2015 16:30:52

Oeps een belangrijk Detail vergeten !

BROODJES :-) ze zijn s'nachts vergeten de broodjes aan te bieden en eerlijk gezegd zat er de ambiance zo goed in dat wij er zelf niet meer aan gedacht hebben!

We hebben reeds meerdere gasten gesproken. De mensen van het avondfeest vonden dit absoluut niet meer nodig. Wij vinden het vooral heel erg voor de laatavondgenodigden! Zij hebben enkel een dessertbord en 'veeeeeel ' drank gekregen. zo een sandwicheke zal wellicht niets teveel geweest zijn.


Thx voor de comments :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info