Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

  28-5-2015 22:11:31
Hoi allemaal,

Wat zouden jullie kiezen als bedankje?

Een kaartje waar op staat: merci dat je er was
met een mercike bij.
Of
Een klein duvelflesje met een gepersonaliseerd
bieretiket waar bedankt op staat.

Ik vind het best moeilijk om te kiezen.
Het duvelflesje is natuurlijk wat duurder.

Graag jullie mening


sarah
2-10-2015
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1143


Evi
22-8-2015
 Meld misbruik28-5-2015 22:37:07

Wij vonden het kaartje met de merci leuk, maar omdat we in de zomer trouwen hebben we toch iets anders genomen.



Mich
4-7-2015
 Meld misbruik28-5-2015 23:41:23

Persoonlijk vind ik het duvelflesje het leukste van de twee. Maar da’s mijn persoonlijke mening he!

Bij ons worden het waarschijnlijk geen bedankjes... De laatste trouwfeesten waar we waren hadden ze er ook geen en dat was eigenlijk ook echt niet iets wat ik miste. Ik wilde graag bloemzaadjes, maar juli is daar eigenlijk al te laat voor en iets anders geschikt vind ik niet echt... Dan maar geen bedankjes :-)



Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik29-5-2015 8:13:35

Kan je niet voor beide gaan?

Ik bedoel, er zijn mensen die graan een biertje hebben, maar er zijn mensen die graag een chocolaatje hebben. Dus als je van elk de helft van je totaal besteld dan kunnen de mensen zelf kiezen

Succes er mee!




Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik29-5-2015 10:25:37

Voor de vrouwen het ene en voor de mannen het andere?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...