Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs misboekje

  28-5-2015 8:07:52
Beste medebruidjes

Ik wou eens informeren hoeveel jullie ongeveer hebben betaald per misboekje. Heb namelijk helemaal geen idee hoeveel dit zou kosten.
Hebben jullie ook een idee van de prijs voor een menukaart (enkele kaart) te laten drukken?
Bedankt voor jullie hulp hoor :-).

Karen
20-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1412


Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik28-5-2015 14:31:48

Bij ons was het denk ik ongeveer 1,5 euro per misboekje. Wel een cover in kleur, en op harder papier. Misboekje had 32 pagina's (dus 8 papieren + cover). Ze waren gewoon geniet. Jullie menukaarten zou ik gewoon ook door dezelfde drukker laten doen, meestal valt die prijs dan wel mee omdat dat binnen één pakket zit met je misboekje. Ik zou denk ik voor de menukaarten ook max. €1 denken... Wij hebben bij onze drukker eerst een offerte gevraagd, en dan beslist om dit te drukken. We hadden bij deze onze uitnodigingen al laten drukken en labels voor onze bedankjes en waren hier heel tevreden van. Voor de misboekjes hadden we ook ergens anders prijs laten maken, maar dit was enorm duur (ongeveer €3 per boekje), dus zeker eens horen :).



jenna
30-5-2015
 Meld misbruik28-5-2015 22:39:16

Wij hebben voor dertig misboekjes 15 euro betaald. :), wel op gewoon papier ( a5 formaat ) en geen kleur ;)



Dominique
2-5-2015
 Meld misbruik29-5-2015 23:23:07

100euro 140 stuks A5 28pagina's
gewoon papier & alles zwart/wit


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...