Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mede-bruidjes in september?

  26-5-2015 14:13:29
Hey

Wie trouwt er nog in september, en wat hebben jullie al gedaan??
Ik heb het gevoeld dat ik nog zoveel werk heb, maar ik geraak niet echt vooruit...

Wij hebben:
1. Zaal (menu binnenkort kiezen en vastleggen)
2. Kerk (ligt vast, binnenkort ondertrouw, weet iemand wanneer dit ongeveer moet?)
3. Gemeente (ligt vast, wel ook nog de officiele aangifte doen)
4. Make-up (wel nog proef)
5. Kapsel (wel nog proef)
6. Fotograaf
7. DJ
8. Vervoer
9. Getuigen
10. Trouwkleed + schoenen (volgende week eerste pas)
11. Kostums voor bruidegom en suite
12. Ringen (zijn klaar, al gezien, maar moeten nog gegraveert worden)


Wat we nu nog moeten doen:
1. Uitnodigingen: we hebben ze wel al gekozen maar moeten nog beslissen wat we er in zetten en dan laten drukken (wanneer ten laatste versturen?)
2. Gastenlijst eerst definitief vastleggen
3. Misboekje zijn we aan bezig
4. Live muziek kerk (alle tips zijn welkom!)

Verder nog kleine dingen zoals cadeautjes voor ouders en getuigen, wat we smiddag gaan eten, enz...

Wat vergeet ik nog???!

Jens
12-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1115


Inge
7-8-2015
 Meld misbruik26-5-2015 16:19:16

Hallo

Ik trouw begin augustus en ik moet nog veel meer dan jij :D Ik probeer niet te veel te stressen en gewoon voort te doen. Het lukt vast wel ;)

Groet!



Justine

 Meld misbruik26-5-2015 16:53:01

Hallo!

Leuk om dit te horen. Ik trouw begin oktober en jij zit staat net al een beetje verder met de voorbereidingen dan mij. Ik voel me wat gerustgesteld! Ik denk dat dit zeker zal lukken hoor. Ik moet dringend eens aan ons misboekje beginnen + een definitieve gastenlijst vastleggen!

Veel succes nog! Je komt er vast en zeker!

Groetjes
Justine



Jas
5-9-2015
 Meld misbruik26-5-2015 20:10:20

Snoepjes voor de kinderen en bloemen :)



tine
5-9-2015
 Meld misbruik26-5-2015 20:11:46

Hallo,

Wij trouwen ook in september en hebben ongeveer al hetzelfde gedaan. Wij zijn vorige week ook voor bloemen voor in de kerk gaan kijken en bruidsboeket (zie dit niet onmiddellijk staan in uw lijst).

Kostuums voor suite en bruidegom moeten we ook nog in orde brengen!

Goe bezig dus ;)




Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik27-5-2015 12:12:52

Kwestie live-muziek in de kerk is het misschien handig om je regio te specifiëren. Regio Limburg zou ik je 'Otis' kunnen aanraden. Zij waren er tijdens onze kerkdienst, en het was prachtig! Het zijn drie zangeressen, zingen de meeste dingen meerstemmig, en hebben 1 pianist bij. We konden al onze liedjes vrij kiezen, zij zorgden dat ze ze kenden tegen ons huwelijk.



Karine
17-12-2017
 Meld misbruik28-5-2015 21:22:20

Bruidssnoepjes, huwelijkskaars, eventueel een Photobooth voor 's avonds.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...