Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 09 mei

  26-5-2015 11:50:04
Dag medebruidjes,
aangezien ik veel gehad heb aan de verslagen hier, tijd voor onze bijdrage!

We zijn op 9 mei in Gent getrouwd. Onze dag zag er ongeveer als volgt uit:
6u opstaan
7u aankomst kapster
8u aankomst make-up
9u mijn toekomstige stond eindelijk voor de deur
9u30 vertrek naar stadhuis (was maar paar minuutjes te voet)
10u ceremonie op stadhuis
10u30-11u30: 2 vrienden van mijn broer stonden klaar met bolderkar en champagne/fruitsap onder stadshal. tijd om eventjes iedereen te bedanken die gekomen is.
Daarna zijn we bij mijn tante in de broodjes gaan eten met dichte familie.
13u-14u30: fotoshoot in Filliers brouwerij Deinze. Bij goed weer gingen we het in het centrum van Gent gedaan hebben.
15u30 -16u30 ceremonie begeleid door vrijwilliger van huis van de mens. Onze ceremonie vond plaats in onze feestzaal.
16u45-18u45 receptie (wij hadden maar 1 receptie omdat de mensen die naar ceremonie kwamen geen 4u moesten rechtstaan)
19u start eten
22u: aankomst genodigden dessertbuffet
24: feest!

Het was een zeer lange dag, maar we hebben er enorm van genoten. Het deed ook deugd om een paar rustmomenten in te lassen: broodjes met familie 's middags, mijn broer heeft ons naar fotoshoot zaal gevoerd waardoor wij ook half uurtje op ons gemak zaten in auto.

Mijn trouwkleed was van linea raffaeli, gekocht bij Linea Lin in Lochristi
Kostuum: Labaere Zottegem (+ huurkostuums suite)
Schoenen: Van Loock Zandhoven + witte sneakers voor na openingsdans
Haar: Michele feyaerts => ze heeft getoverd om mijn korte haar te kunnen opsteken, is hele dag/avond perfect blijven zitten
Make-up: Heidi fonteyn => zeer naturelle look (op mijn vraag), ook echt aanrader
Ringen: Van Houtteghem Gent
Fotograaf: Pieter Van Impe => zeer ongedwongen en aangename samenwerking! We hebben nog geen foto's gezien, nog even spannend! Maar als ze even goed zijn als onze verlovingsfotoshoot... :-)
Feestzaal: Valkenbulcke in Merendree => prachtige zaal, prijs/kwaliteit top, zeer professioneel, lekker eten: aanrader!
Openingsdans: Use sombody - Laura Jansen
Ceremonie: via huis van de mens => was echt top!! Zeer persoonlijk, een lach en een traan. Voor mij persoonlijk het mooist moment van de dag!
Verder was ons feest in thema reizen:
- elke tafel was land waar we op reis geweest waren; in midden van tafel kubus met op 6 zijden foto's van ons in dat land
- naamkaartjes: bagagelabels
- tafelkaartjes voor gasten: in vorm van vlieger met naam gast en land erop

Flitspaal: heel veel positieve reacties op gekregen

Huwelijksreis: rondreis Namibië met auto geboekt via SNP => fantastisch!!

Hopelijk hebben jullie er iets aan :-) Bij vragen:: shoot!!

Groetjes

Céline
9-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1843


Evi
30-5-2015
 Meld misbruik26-5-2015 13:19:20

Hey! Het klinkt idd allemaal fantastisch en blijkbaar is jullie dag dan ook prachtig goed verlopen!

Ik had een vraagje ivm jullie fotolocatie: moeten jullie die op voorhand reserveren? Wij trouwen in Olsene en gaan in Waregem foto's trekken, maar hebben bij slecht weer nog geen alternatief.

Moet filliers gereserveerd worden? Wat is de kostprijs hiervan?

Bedankt!

Grtjs, Evi




Céline
9-5-2015
 Meld misbruik26-5-2015 15:03:51

Zeker en vast!
We hebben niets moeten betalen in Filliers. Je kan alleen foto's trekken daar als er nog een ander bedrijfsbezoek gepland staat die dag.
Wij hadden het voorlopig vastgelegd als plan B. We moesten in de week voor de trouw contact opnemen om te laten weten of we kwamen of niet. Uiteindelijk hebben wij de donderdag of vrijdag gebeld.



Sarah
1-8-2015
 Meld misbruik26-5-2015 16:51:10

Ook nog een vraagje: die vliegertjes voor op tafel heb je die allemaal zelf gevouwen of ergens besteld?



Céline
9-5-2015
 Meld misbruik26-5-2015 19:33:23

Allemaal zelf gevouwen!
Dit is het voorbeeld: https://www.pinterest.com/pin/392657661236813426/

wij hadden naast een gewoon gastenboek ook flessen waarbij gasten een boodschap kunnen achterlaten die we op onze x huwelijksverjaardag lezen:
https://www.pinterest.com/pin/574490496190980366/



Sarah
1-8-2015
 Meld misbruik26-5-2015 21:44:08

ooh super leuk idee!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info