Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf, DJ, verlichting en zaalinkleding

  18-5-2015 14:52:04
Hallo iedereen,

Wij trouwen volgend jaar 29/10/2016 op exact de dag dat we 10 jaar samen zijn.
Dit alles zal gebeuren in Zonhoven en zaal 'Ons Huis' in Heusden-Zolder.
We zijn nu aan het proberen een en ander te regelen.
Maar amai wat een doolhof, wat een berg om aan te beginnen.
Misschien kunnen jullie mij helpen.

* Ik ben eventueel nog op zoek naar een fotograaf. Wilden eerst enkel en alleen een photobooth maar hebben toch beslist dat het te belangrijk is om geen mooie foto's te hebben. Wie heeft er tips?

* Verder zijn we ook nog op zoek naar een DJ?

* Tenslotte zijn we ook nog op zoek naar manieren om onze zaal (een ontmoetingscentrum) een beetje om te toveren tot een bijzondere locatie. Ik denk hierbij dat aan speciale verlichting of decoratie of... Iemand hier goede tips of aanraders van diensten, mensen, firma's die ons hierbij kunnen helpen?

Groetjes,

Kim
29-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1493


Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik18-5-2015 18:09:15

Proficiat Kim!

Wat betreft de Fotograaf: kijk eens op wondermooi.be 😀 wij hebben voor hen gekozen aan de hand van de voorbeelden op hun site. Supermooi!
Wat betreft de dj: wij hebben dj Dirk Jacobs. Ik ken hem zelf niet maar mijn husbie to be beweert dat hij heel goed is en onze zaal werkt met hem samen.
Wat betreft aankleding van de zaal kan ik je helaas niet helpen. Wij trouwen in De Barrier in Houthalen en de zaal wordt door hen ingekleed. Wel gaan we een afspraak maken met de bloemist waar ze mee samenwerken voor wat betreft decoratie en kleuren van de bloemen.

Nog heel veel plezier met de voorbereidingen. Geniet ervan! 😊



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik18-5-2015 18:46:50

Qua fotograaf kan je kijken op de site absolute freedom. Prachtige foto's. Wij hebben dj Mario. Hij heeft gedraaid bij een collega van mij en toen zei de vriend nog als wij trouwen wil ik hem op onze trouw. Zo gebeurt zo gedaan. Het meisje die de foto's trekt is van Tongeren en de dj van helchteren. Groetjes



Christ

 Meld misbruik18-5-2015 20:52:39

Dag Kim,

Ik doe als fotograaf reportages over gans Vlaanderen, ook in uw streek. Mijn schoonfamilie woont in Limburg (Lommel), wij komen er dan ook heel vaak en hebben daar een goeie 'uitvalsbasis'

Je kan gerust eens vrijblijvend langskomen in Lommel, na afspraak weliswaar. Dit gaat voor mij dan het best op zondagvoormiddag...

Ik lever alle foto's op houten usb, zowel in kleur als zwart-wit

Alle info en prijzen vind je op www.christvilez.be


Greetz,

Christ




LB.

 Meld misbruik18-5-2015 22:47:26

Wat betreft geluids- en lichtinstallaties in die regio ... zeker eens kijken naar de sets die DDAsound-light.be aanbiedt.
Top materiaal aan een correcte prijs.

Ik werk geregeld met die gasten samen en die kunnen een kale parochiezaal volledig aankleden ...

B.



Sarah
1-8-2015
 Meld misbruik18-5-2015 23:32:05

Ken je ook iemand die lichtinstallaties doet in regio Brasschaat tegen een schappelijke prijs?



Evi
11-6-2015
 Meld misbruik19-5-2015 8:36:32

Wij hebben Nimsa (www.nimsa.be ) als fotograaf. Zij heeft een heel leuke stijl: stijlvol, teder en toch ook af en toe humoristisch. Ook bij mijn zus was zij fotograaf en die foto's waren plaatjes! Ook een heel fijn iemand om mee samen te werken.



Cedric

 Meld misbruik19-5-2015 13:40:16

Beste Kim,

Eerst en vooral: gefeliciteerd met jullie verloving!

Ik kom ons als huwelijksfotograaf graag even voorstellen:

Wij trachten onze prijzen competitief te houden én kwaliteit te leveren.

Bij ons staan emoties en spontane foto's hoog aangeschreven.
Het is namelijk een zaak om het koppel te laten poseren voor de camera, maar de spontane, grappige, emotionele foto's, die moet je kunnen vastleggen, dat kan je niet forceren. Ik moet zeggen dat we daar bijzonder sterk in zijn.

Ga gerust een kijkje nemen op onze website ( http:// cedricalexandre.com ) of onze Facebook-pagina (https://www.facebook.com/cedric.alexandre.photography ) en laat je, onder het motto "een foto zegt meer dan duizend woorden" overtuigen door onze stijl.

Al onze prijzen zijn BTW inclusief en netto, er komt dus verder niets meer bij.

We leveren alle foto's op usb stick in hoge resolutie (deze krijg je nl. niet op een DVD wegens te weinig geheugen, vandaar de USB), zonder watermerk, zonder meerprijs.

Ook een Photobooth hebben we in een zeer interessante formule!

Indien je graag wat meer info wenst, ik stuur je graag vrijblijvend een offerte op.

Nog veel succes met de voorbereidingen!

Isabelle
Cedric Alexandre Photography



Farzin

 Meld misbruik20-5-2015 21:50:53

Beste Kim

Gefeliciteerd met jullie verloving!
Wij zijn nog beschikbaar op uw trouwdag.

Meer detail vindt u in mijn privé bericht.

Met vriendelijke groeten

Farzin K.S.

FZ PRO
www.fzpro.be
info@fzpro.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...