Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zakdoek

  15-5-2015 23:43:18
Hallo medebruidjes,

wat vinden jullie van het idee om een zakdoekje te voorzien voor de vrouwen. Toekomstige vond dit een vreemd idee en vond het grappig. Nu ben ik zelf nogal een snotteraar en vermoed ik dat er nog enkele aanwezig zullen zijn ;) dus dacht ik om dit enkel voor de vrouwen te voorzien. Ik zou ze in een gondeldoosje steken en bij binnenkomen afgeven met de confetti's...

Jullie mening?


Ines
2-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 759


Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik17-5-2015 7:50:24

Ik zou daar nu persoonlijk ook geen geld aan hangen. Meestal hebben vrouwen toch een pakje wegwerpzakdoekjes in hun handtas zitten..



Lucie
9-5-2015
 Meld misbruik17-5-2015 10:46:25

Wij hadden in elk misboekje een zakdoekje gestoken met de boodschap "eerste hulp bij traantjes". Hadden dus een groot pak kleenex gekocht en een schattig bedrukt plaklint, heeft ons dus geen 10€ gekost (wel redelijk wat uren werk...). Heb het idee dat veel gasten dit toch een leuk/grappig gebaar vonden.



tessa
18-6-2016
 Meld misbruik17-5-2015 15:40:10

wij gaan aan de ingang van de kappel een mandje/ doosje zetten met vintage zakdoekjes met de tekst for you 're happy tears erbij.




Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik17-5-2015 20:22:01

Hey Tessa, alvorens je begint : your happy tears en niet you're 😉👍🏼



Ines
2-7-2016
 Meld misbruik17-5-2015 22:01:01

Tessa,

bedankt voor het idee!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...