Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bericht voor chantal ivm braemhof gentbrugge

  5-2-2007 16:08:01
Dag Chantal,

Ik las in een ander onderwerp dat jij overlaatst naar een trouwfeest in het Braemhof bent geweest en dat het er goed was. Mijn verloofde en ik trouwen daar ook maar zelf zijn we er nog nooit naar een feest geweest. Het is altijd leuk om iets te horen over de feestzaal...
Vond je het eten lekker en was het genoeg?
Was er genoeg plaats om te dansen en te zitten?
Was het de dj van het braemhof zelf en wat vond je daarvan?
Zat de ambiance er goed in?

Groetjes en alvast bedankt voor de reacties!!!!

Lieke
22/06/07

Lieke
22-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1016


Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik6-2-2007 8:11:48

Hallo Lieke,

Het eten was er heel lekker en het was zeker genoeg. Het hoofdgerecht was parelhoenfilet dacht ik. Wat ik ook heel erg leuk en origineel vond, was 's nachts tijdens het dansen: toen werden er frietjes met mayonnaise in een tipzak verdeeld (anders zijn het altijd kleine sandwiches, dit was iets heel leuk!). Ik moet zeggen, iedereen was hierdoor verrast en ook al had je eigenlijk geen honger meer, een frietje zo leuk geserveerd kan er wel altijd in :-)
De zaal vond ik heel gezellig en zeker ruim genoeg. Er waren ongeveer 100 à 120 personen op het trouwfeest, maar door de indeling van de zaal (met de zuilen) viel dit niet zo op. Ook de dansvloer was nog ruim genoeg.
De dj was van het braemhof zelf en die bracht de sfeer er reeds in bij het eten (door met de servietten te laten zwaaien op de Lac des Conemara en zo)

Ik denk dat je zeker niet ongerust moet zijn. Het zal wel in orde zijn!

Groetjes,
Chantal
01.09.07



Lieke
22-6-2007
 Meld misbruik6-2-2007 19:38:52

Bedankt voor je reactie, Chantal!!! Het is toch altijd leuk om iets goed te horen...Ik was er zo goed als zeker van maar nu ben ik zeker gerust gesteld!!!

Bedankt!!!

Lieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...