Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de grote dag...

  15-5-2015 7:52:15
Met nog 15 dagen te gaan beginnen we stilaan zenuwachtig te worden!! 😃😃

Evi
30-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 828


Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik15-5-2015 10:22:04

Keep calm !!! Probeer vooral te genieten. Maar is gemakkelijk zeggen hé,ik heb nog 98 dagen op de teller staan en ben ook al zenuwachtig te worden.



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik16-5-2015 8:57:05

hier nog 34 dagen op de teller en om de een of andere reden heb ik het moeilijk om te geloven dat het in een mum van tijd van 100 naar 34 dagen is gegaan , vorig jaar leek alles nog zo ver af en was het huwelijk plannen precies iets wat OOIT zou gaan gebeuren. als je er nu langer dan een minuut bij stilstaat dat alles om het hoekje staat te wachten krijg je een boost van duizend gevoelens tegelijk, zenuwen, blijheid, spanning, verdriet om degenen die er niet zullen bij zijn, twijfels aan je organisatorisch talent, verlangens, de drang om opeens weerman te worden, en god weet wat nog allemaal... na die paar minuten dat je er bij stilstaat moet je toch concluderen dat het idd allemaal echt is en dat het binnenkort staat te gebeuren en kan al de rest je niet meer schelen want je bent klaar om te genieten van de hopelijk meest fantastische dag ooit!!!
veel succes en het alleroudste cliche op de planeet wordt werkelijkheid ...; genieten!!!!



Evi
30-5-2015
 Meld misbruik17-5-2015 21:25:00

ik voel mij idd een Mega roller coaster van emoties momenteel! De tijd vliegt idd enorm snel, nu zijn we bijna volledig rond met de laatste voorbereidingen, komende donderdag mijn laatste pas van m'n kleed en vrijdag naar de feestzaal... 't wordt nu allemaal écht 😊 is spannend! Enkel het weer kunnen we niet regelen of plannen.. maar daar maken we ons geen zorgen over, plezier maak je zelf of course!! Veel succes medebruidjes! En vooral volop genieten! Vele groetjes, Evi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...