Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveel bedankingen voor kinderen voorzien

  11-5-2015 11:59:46
Hallo mede bruidjes,
Hebben jullie ook bedankingen voorzien voor kindjes die naar het gemeentehuis of de kerk komen? Zoja hoeveel?
Ik ben een leesjuf en onze zoon voetbalt. Daar we op 22 augustus trouwen heb ik geen flauw vermoeden of er kinderen zullen komen naar het gemeentehuis (wij trouwen niet voor de kerk). Ik heb 150 bedankingen voor de gasten op het avondfeest. Wanneer er mensen komen naar het gemeentehuis die ook gevraagd zijn op het avondfeest geven jullie die dan ook al een bedanking aan het gemeentehuis? Ik begin lichtjes te panikeren. Heb ik wel genoeg voor iedereen. Momenteel heb ik 20 bedankingen voor kinderen maar is dat niet veel te weinig?
Het zou leuk zijn moesten jullie eens jullie gedacht geven.

Sandra
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1402


cindy
8-8-2015
 Meld misbruik11-5-2015 12:30:26

Ik ben ook een leesjuf en ook doe ik elk jaar de communicantjes maar ik weet dat er zijn die komen kijken naar hun juf maar daar geef ik geen bedankjes aan. Alleen onze kindjes en de kindjes van de familie. Groetjes



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik11-5-2015 12:47:04

Hier in ons boerendorpje komen de kindjes een bloemetje geven aan het bruidspaar en krijgen altijd een bedankje terug omdat ze komen kijken zijn.Ook aan de volwassen mensen die komen naar het gebeuren word hier iets gegeven.Zou dat van gemeente tot gemeente anders zijn?



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik11-5-2015 13:03:36

Ik heb voor iedereen dezelfde bedankjes (zowel kindjes als volwassenen). Ik voorzie er 200, heb er op het avondfeest een dikke 150 nodig. De kleine 50 die ik teveel heb voorzie ik dan voor kindjes en niet genodigden die naar de kerk of het gemeentehuis komen.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik11-5-2015 15:53:15

Ik heb er 45, maar ben zelf juf in het tweede leerjaar. Dus er komen wel een aantal kindjes naar de kerk (zeker niet iedereen, want ik woon op 30 minuten van de school waar ik werk).
De bedankingen die ik over heb deel ik gewoon in mijn klas uit, nadien



Karen
30-5-2015
 Meld misbruik11-5-2015 18:32:31

Ik heb 30 bedankjes voorzien. Ik heb iedereen geteld die mogelijk kan komen (dat waren ongeveer 35 kinderen) en dan iets minder gerekend. Wij geven snoepjes dus als het teveel is, is dat dan niet zo erg :)



Britt
4-7-2015
 Meld misbruik11-5-2015 21:54:34

Hier hetzelfde als Karen. Ik heb alle kindjes die we kennen geteld, de meesten zijn de kindjes van onze straat en dan nog een paar van kennissen. Ik kwam aan 28. Wij hebben snoepzakjes, maar we hebben genoeg dus ik heb bijna alle snoepjes opgemaakt en ik heb nu 38 zakjes. Stel dat ik er nog een paar vergeten ben, dan heb ik zeker voldoende.



Sarah
17-4-2015
 Meld misbruik13-5-2015 8:10:18

Ik had er veel teveel! Ik had 24 bellenblaasdingen en nog wat kleine dingen-heb zeker nog 12 bellenblazen over. Wij zijn 3 weken geleden getrouwd (kerk) maar het was wel een vrijdag (paasvakantie ). Veel vrienden hadden hun kids niet mee - veel zitten nog in de babyfase en lieten de kids thuis :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...