Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand suitekledij te koop?

  5-2-2007 13:55:22
Hallo,
Ik ben op zoek naar een suitekleed 2de hands van de collectie linea raffaelli. Ik vind het rode kleed van de nieuwe collectie (op site op de 2de rij) of het paarse-lila( op de site de 3de rij) heel mooi. ik denk dat het maat 36-38 zal zijn, maat 40 kan ook nog, dan kan ik het nog steeds versmallen. Kan iemand mij helpen?
Het mogen ook nog andere modellen zijn.

Elien

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 982


Joo
1-9-2007
 Meld misbruik5-2-2007 14:05:17

Dag Elien,

ik heb een suitekleed van Christel Boone, foto's heb ik niet bij de hand, maar het is zo'n moesgroen kleedje met voile erover, je kan eventueel voile wat korter maken, en het is een maat 38-40, als je wilt, wil ik het eens brengen en kan je eens kijken hé.

groetjes,

Joke



Anneleen
6-5-2008
 Meld misbruik9-2-2007 21:55:47

Dag Elien,

Ik verkoop mijn suitekleed van Linea Raffaelli. Het is een kleedje van de zomercollectie 2005, in een speciaal roze met een bloem vooraan en een open rug. Maat 36-38.

Indien je geïnteresseerd bent, laat dan wat weten, dan stuur ik je een paar fotootjes op.

Anneleen

ps ik ben van regio Leuven



Jolanda

 Meld misbruik10-2-2007 10:48:00

Kijk eens op www.marktplaats.nl onder trouwkleding.
Succes,
Jolanda



Elien

 Meld misbruik10-2-2007 13:09:16

hey Anneleen,
kan je me een paar foto's door sturen naar: elien.de.middeleir@pandora.be

Bedankt



Vibe

 Meld misbruik19-2-2007 13:15:40

Hey Elien,

Heb een heel speciaal O. Strelli kleedje + bijhorende bloes. Kan langs beide kanten gedragen worden en loopt naar boven uit in een soort sjaaltje die je rond je hals moet doen. Geef maar een seintje indien je foto's wil.

Groetjes



elke
15-5-2010
 Meld misbruik26-3-2007 21:21:18

Hoi,

Ik heb een heel leuk rood suitekleed (halflang) van Linea Raffaelli van zomer 2006. Als je 't boekje van vorige collectie nog zou hebben, 't is het meisje dat op een wit muurtje zit.
Kan gerust foto's doorsturen indien je't wenst!

Groetjes Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...