Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verdeling Tafels

  11-5-2015 9:29:44

Hallo iedereen,

Wij trouwen in augustus en zijn op zoek naar een leuke manier om onze tafels te verdelen. Wij snoepen graag en zouden dat eventueel willen doortrekken naar onze tafels. Zelf had ik het idee van een snoeptaart. Hebben jullie nog andere ideeën?

Bedankt!


Lien
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1538


Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik11-5-2015 11:37:58

Ik ga op ons feest drie snoeptaarten zetten (3 verdiepen). Onderschat het werk en de hoeveelheid snoep die hierin kruipen niet :). Ik denk dat je beter kan werken met een soort hoge vaasjes, waarin je een bepaalde soort snoep doet. Je kan werken met soorten snoepjes, maar ook bvb. met soorten candybars (snickers, mars, ...). Dan heb je er minder nodig om een mooie volle vaas op tafel te zetten.
Je kan bvb. ook een afbeelding van snoepjes in een fotokadertje op de tafel zetten, en dan enkele snoeptaarten doorheen de zaal verspreiden.



Melissa
16-7-2016
 Meld misbruik12-5-2015 9:39:50

Wij hebben in een april een snoephuwelijk gedaan. Daar stond per tafel een pot met snoep. allerlei verschillende. iedereen ging dan naar zijn tafel met snoep. Bijv op het kaartje stond dan dolfijntjes. Dan gingen deze mensen zo naar de tafel met dolfijntjes :p



Goele
4-7-2015
 Meld misbruik12-5-2015 10:05:49

Hallo Lien, wij werken met macarons. We hebben aan de inkom een plateau staan met allerlei smaken macarons en daarin zit een prikker met de naam van elke gast. De tafels hebben dan elk de naam van een smaak van onze macarons (dus bvb pistache, chocola, ...) Bij AVA papierwaren hebben we ook van die kaarthoudertjes gevonden in de vorm van macarons om de kaartjes met de tafelnamen in te steken!



Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik12-5-2015 16:46:45

Wij verdelen de tafels met props.
We hebben een photobooth staan, dus die props kunnen ze later op de avond nog gebruiken bij de photobooth.

Op de tafels zelf staat een blokje oasis (ingepakt wel in de themakleur) waarin ook een 3-tal props van hun soort steken om aan te duiden dat dit hun tafel wordt.

We gaan zo bv. een tafel hebben met snorren, brillen, dassen, ...
Dit is trouwens wat ik bedoel met 'props':
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/99/65/d2/9965...

De props worden door de gastheer vd zaal verdeeld aan de mensen die toekomen (hij heeft een lijst met wie wat dient te krijgen)



Sarah
17-4-2015
 Meld misbruik13-5-2015 8:04:33

Wij zijn 3 weken geleden getrouwd en hebben ook snoep als tafelindeling gebruikt. Elke tafel was een andere snoepsoort - zat in een glazen snoeppot per tafel. Bij het binnenkomen kreeg elke gast een klein doorzichtig zakje met een paar snoepen in - van zijn tafel.
we hebben er veel leuke reacties op gekregen.
(We hebben nog 4 blanco (wij hadden die wat gepimpt met de symbooltjes van onze uitnodigingen en onze namen) potten over- mocht het je interesseren).
Succes met de voorbereidingen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...