Nu Online
Momenteel zijn er 276 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjuwelen

  10-5-2015 23:50:46
Dag iedereen,

Met nog 54 dagen op de teller wil ik nu toch een beslissing gaan nemen voor mijn bruidsjuwelen. Maar ik zit met een moeilijke keuze!
Ik hou heel erg van Swarovski juwelen en heb daar ook een setje gezien dat ik erg mooi vind. Maar dat is bedekt met rhodium, dus heeft zowat de look van witgoud/zilver. Mijn trouwring wordt een geelgouden en voorts draag ik sowieso ook een gouden armbandje met belangrijke emotionele waarde. Het setje gaat over een halsketting en oorbellen.
Nu ben ik bezorgd dat dat geelgoud en rhodium wel zullen samen passen... Mijn trouwschoenen zijn trouwens ook al met veel bling-bling, in een nogal moeilijk te omschrijven kleur :-) Volgens de info op hun site is het champagnekleur maar ik vind het eerder wat neigen naar zilver, al scheelt het enorm hoe het licht erop valt. Beetje vreemde uitleg, maar ze zijn wel echt prachtig!
Ik ben alleen wat bang dat het te veel zou worden en of ik niet beter kies voor gouden juwelen. Maar daarin vind ik mijn zin niet echt. In trouwcollecties vind je trouwens ook opmerkelijk minder goed. Mijn juwelen hoeven echt niet per se uit een bruidscollecgie te komen, hoor, ik wil maar gewoon zeggen dat’t toch niet zo evident is daarin iets te vinden.

Wat denken jullie? x

Mich
4-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1510


Charlotte
27-6-2015
 Meld misbruik11-5-2015 8:59:00

Alles hangt af van je kleed. Een sober kleed mag wat bling bling en opvallende juwelen. Als je nu bijvoorbeeld een drukker kleed hebt met pailletten of veel versieringen, dan kies je beter (denk ik) voor een eenvoudige gouden ketting met bijvoorbeeld 1 diamantje of pareltje ofzo aan.

Persoonlijk vind ik dat juwelen de aandacht niet mogen afleiden van het kleed, maar het kleed moeten aanvullen.

Bedoel je trouwens met goud effectief geel-goud of ook wit-goud?




Mich
4-7-2015
 Meld misbruik11-5-2015 11:05:54

Dag Charlotte

Mijn kleed is eenvoudig, vandaar ook de (bewuste) keuze voor opvallende schoenen :-)
Ik twijfel dus of de combinatie van witgoud en geelgoud wel zo geslaagd zal zijn. Mijn trouwring en armbandje zijn beide geelgoud, nu zag ik een halsketting en oorbellen in rhodium (wat dus lijkt op witgoud/zilver)...



Charlotte
27-6-2015
 Meld misbruik11-5-2015 11:09:46

Persoonlijk ben ik geen fan van de mix tussen geel en wit goud.

Maar Swarovski heeft vaak dezelfde ketting/oorbellen in geel-goud kleur als in zilver kleur. Desnoods eens online opzoeken, zo vind je veel meer van hun assortiment dan in de winkel (ben zelf een Swarovski-drager :-))




Mich
4-7-2015
 Meld misbruik11-5-2015 14:55:56

Ik vind net dat er op de Swarovski site niet al te veel geelgouden juwelen staan :-s En de halsketting + oorbellen die ik wil staan er in ieder geval niet bij in geelgoud...



Inge
7-8-2015
 Meld misbruik15-5-2015 21:03:00

Over wat voor setje gaat het? Ben benieuwd :)



Mich
4-7-2015

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...