Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Photobooth prijzen

  9-5-2015 10:44:36
dames,

Welke Photobooth hebben jullie gekozen? En wat zijn jullie prijzen hiervoor?

Ik heb alreeds mails naar verschillende gestuurd maar nog niet van alles antwoorden gekregen..

Spaghettii zit jammer genoeg vol op onze dag.

En is het een fotohokje of enkel een box?

Brenda
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1434


Inge
7-8-2015
 Meld misbruik9-5-2015 16:35:35

Ik volg even mee :)



Cedric

 Meld misbruik9-5-2015 19:40:00

Beste Brenda,

Ik denk dat je bij ons nog geen prijsaanvraag voor een photobooth hebt gedaan en nochtans zijn wij één van de goedkoopste ;-)
Bovendien blijft onze photobooth EEN HELE AVOND (of dag, in elk geval max 24u) staan, en niet een paar uurtjes...

Indien je dus interesse hebt in onze prijzen, stuur dan gerust een mailtje naar info@cedricalexandre.com en ik stuur je met alle plezier alle info volledig vrijblijvend op!

Grtjs,

Isabelle
Cedric Alexandre Photography



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik9-5-2015 23:34:25

Super!! Ik stuur je morgen een mail ;-)



Lucie
9-5-2015
 Meld misbruik10-5-2015 19:49:26

Dag Brenda,

Wij zijn gisteren getrouwd (en het was zaaaaalig, nog veel mooier dan ik had durven dromen) en wij hebben twee Polaroid Z2300 camera's gekocht die in de zaal lagen. Foto's kunnen meteen afgedrukt worden op bankkaartformaat en worden ook opgeslagen op SD-kaart. Dit was echt een enorm succes!! Het voordeel is dat iedereen de camera kan meenemen naar waar hij wil en het dus veel minder statisch is, ik heb echt foto's van alles (vanaf het diner). En de foto's die eruit komen zijn tegelijk ook stickers, dus mensen konden kiezen of ze hem zelf bijhielden of in ons gastenboek (in ons geval de WC-deur) plakken. Ik kan het alleen maar aanraden!!

Succes met de keuze!
Lucie



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik10-5-2015 21:38:17

Dank je wel voor de ideetjes en een dikke proficiat met jullie trouw!!
Geniet nog van de wittebroodsweken ;-)



Kristin
12-3-2016
 Meld misbruik11-5-2015 7:42:01

Dag Lucie,
Proficiat met jullie huwelijk.
Maar kwamen die foto's niet duur uit?
Want ik wou graag zo een gastenboek.
Het leek me enkel duur uitkomen.
Groetjes
Kristin



Lucie
9-5-2015
 Meld misbruik11-5-2015 21:08:00

Dag Kristin,

Dit viel mee, de camera's kostten 220€ (we hebben er twee gekocht en gaan er eentje terug proberen verkopen, de andere houden we bij omdat we er zo'n fan van zijn). De film is 50ct per foto als je een beetje zoekt naar de goedkoopste website ;-). Dus denk dat dit niet duurder is dan een photobooth, als je tenminste de prijs van de camera niet meerekent (gezien we er eentje bijhouden voor mee te nemen op vakantie en de andere terug verkopen lijkt me dat ook logisch). Moest je trouwens interesse hebben om de mijne over te kopen laat je het maar weten, ik zou er nog 200€ voor willen hebben gezien het maar 1 keer gebruikt is en er helemaal niets aan is.

Succes met je voorbereidingen!



Chantal
17-4-2015
 Meld misbruik11-5-2015 21:41:22

Hey,

Wij hadden op onze trouw de 'Flitlspaal'

Wij vonden het eerst Te duur, (550 €) maar beslisten toch om het te plaatsen op onze trouw. We zijn supercontent!! Iedereen vond het top!! Heel leuke foto's, en we kregen achteraf een CD met alle foto's erop. Wij zijn blij dat wij de flitspaal besteld hebben!!
Groetjes en succes met je voorbereidingen!!



Karine
17-12-2017
 Meld misbruik22-5-2015 16:30:18

Wij gaan voor de Feestflitser. Deze reeds op andere trouws ook al gezien en was echt super ! Tof initiatief, leuk voor op het feest, iedereen wij inclusief waren super enthousiast ! En je krijgt dan ook een dvd achteraf met al die foto's.



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik23-5-2015 7:31:08

Dank je wel voor de reacties! :-)
We hebben besloten om zowiezo een photobooth te nemen.
Nu nog kiezen welke 😄



Joost

 Meld misbruik10-6-2015 16:17:15

Beste mensen, opgelet... er zit terug een 'fakertje' in dit forum die overal valse berichten post. Deze werd eind 2013 om dezelfde reden uit deze groep gegooid. Ik geef het jullie maar mee dat dit niet de meeste eerlijke persoon is. (Het gaat trouwens niet om Cédric).



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik12-6-2015 11:55:25

Dank je wel Joost! Want dat kan ik best missen op onze trouw 😁

Ik ben nog steeds op zoek naar een photobooth maar het hangt van zoveel af..

Hoeveel fotostrips dat er maximum uit de photobooth komt, hoe lang deze geleverd staat, of je er attributen bijgeleverd krijgt, wat de leveringskosten zijn, of er al dan niet een wand achter staat, of je kan zitten of niet, of het een hokje is of niet..

Hierdoor ben ik er dus nog steeds niet uitgeraakt voor welke ik ga kiezen 😝


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...