Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester of niet?

  8-5-2015 16:40:21
Lieve medebruidjes

Hebben jullie een ceremoniemeester of niet? Wat is het voordeel of nadeel hiervan? Is t iemand professioneel of een kennis? We zijn hier nl heel erg hard over aan het twijfelen.

Groetjes

Inge
7-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1261


Stefan
14-3-2015
 Meld misbruik9-5-2015 9:09:45

Wij hebben ook heel lang getwijfeld (nog een extra kost, hebben we dat wel nodig?), maar hebben dan toch vrij laat beslist een ceremoniemeester in te huren. Wij hadden een vrij strakke planning, trouw voor de wet en voor de kerk op dezelfde dag en bovendien toch heel wat verplaatsingen er tussen. De ceremoniemeester was voornamelijk een wandelende klok zodat we geen enkel moment van de dag ons zelf (of een van de vrienden) zorgen moesten maken dat we ergens te laat zouden komen. Hij stelde ook de familieleden, vooral de mama's ;-), gerust door bv. op voorhand te overlopen wat er zou gebeuren op het stadhuis ... Alles verliep dus zeer vlot en natuurlijk en hij zorgde ook net voor dat tikkeltje meer.
Had onze dag minder geweest zonder? Neen. Maar hij nam toch een deel van de stress weg. Dus wij waren achteraf zeer tevreden!
Wat ik wel aanraad is om meer dan een keer samen te zitten :-) Doordat we zo laat geboekt hadden, was hier niet echt veel tijd meer voor, maar gelukkig hadden we wel een goede dagplanning doorgegeven.

Veel succes nog met de voorbereidingen!
Groetjes,
Annelies



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik9-5-2015 10:35:21

Nee tegen extra stress, ja voor ceremonieprinses! (Ik hou niet zo van dat woord meester)



Inge
7-8-2015
 Meld misbruik9-5-2015 16:34:10

Tx :) Jolien, is dat een vriendin van jou? (Love the word btw - and the blog as well ;) Ik herken de pinterestverslaving :) )


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...