Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes voor de mannen

  7-5-2015 13:38:11
Hallo iedereen,

Ik heb even een praktisch vraagje en ik zou graag jullie mening horen.
Als bedankjes hebben wij voor de vrouwen winkelkarmuntjes voorzien (ideetje gevonden hier op het forum en vind dit een leuk aandenken).
Voor de mannen hadden wij graag gepersonaliseerde Leffe- en Duvelflesjes voorzien. We zouden de bedankjes dan afgeven aan de gasten bij het verlaten van het feest en de mannen konden dan kiezen welk biertje ze het liefste hadden.
Na even te overleggen zouden we de bedankjes toch liever al van in het begin op de tafels zetten, waarbij we dus op een probleem stoten bij de bedankjes voor de mannen. Van vele mannen weten we welk bier ze het liefste drinken, maar er zitten er ook een heleboel tussen waarvan ik het helemaal niet weet.

Dus mijn vraag: zouden jullie dan enkel bvb Duvelflesjes voorzien (is btw het lievelingsbier van mijn vriend) of zouden jullie bij de ene Duvel zetten en bij de andere Leffe?

Groetjes!

Stefanie
1-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 893


Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik7-5-2015 17:43:46

Waarom doe je geen gepersonaliseerde Vedett voor iedereen? Zij maken je labels voor jou (je kan de foto's uploaden). en 't is toch dezelfde brouwerij als van de Duvel

Als je bij de 2 biertjes blijft, zou ik gewoon afwisselend zetten. Ik denk niet dat een liefhebber van het ene er bezwaar tegen heeft om een keer het andere bier te drinken. En anders kunnen de gasten proberen ruilen :-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...