Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stempel laten maken

6-5-2015 10:21:42
Hallootjes

Een hele tijd terug kwam ik op het internet een meisje tegen die handgemaakte stempels maakt. (dit voor de achterkant van de envelop + feestviltje die we zelf maken).
Ze had het heel erg druk en vanaf eind april kon je opnieuw je eigen ontwerp doorsturen, jammer genoeg vind ik ze niet meer terug.
Iemand enig idee wie dit was?

Melissa
16-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 812

Nele
15-5-2015
 Meld misbruik6-5-2015 10:43:07

Oei. .. ik heb een Carolien van Appleblues die dat wel doet. Kan zij het geweest zijn?

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik6-5-2015 11:06:19

Ik heb durftestempelen.nl

super snelle levering en super lieve madam!

Elien

Meld misbruik6-5-2015 13:32:08

Jolien, mag ik vragen wat die van jullie gekost heeft?
En waar je het allemaal al voor gebruikt hebt? Ik wil even weten of het nuttig zal zijn, want ik vind het wel heel tof ! :)

Karo
1-5-2015
 Meld misbruik6-5-2015 14:38:42

In De Banier in Leuven kan je dat ook vragen aan die mevrouw!

Veerle
5-9-2015
 Meld misbruik7-5-2015 19:52:46

Ik heb een stempel van ons logo laten maken door onlinestempels.be voor €14,90. Vriendelijke klantenservice en goede stempel. Wij gebruiken de stempel voor onze uitnodigingen, ringendoosje, viltjes, gastenbedankjes.... En ik stempel nu het hele appartement onder Ik heb er dus nog geen spijt van!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...