Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn moeder heeft maat 34

  5-2-2007 11:06:10
Hey,

Weet er toevallig iemand of je bij Linea R in Brugge suitekleren kan kopen voor moeders met een maatje 34, en tegen welke prijs?

Alvast bedankt.

Thomas
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 919


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik5-2-2007 11:33:24

Hey,

Ik ben daar vorige week geweest en de prijzen van wat wij mooi vonden lagen tussen de 500 en 900 e (denk ik).
Voor de maat zou ik gewoon eens bellen om dat te vragen.

Groetjes, Sissi



Miet
26-5-2007
 Meld misbruik5-2-2007 17:37:12

Toch geen probleem?

Ze vermaken de kledij dus... Mijn zus had een maatje 36 toen ze trouwde, en ze had een pasmodel maat 40 a 42 gekocht. Het was supermooi en je zag er helemaal niets van...



sarah
30-6-2007
 Meld misbruik5-2-2007 17:47:15

Mijn mama en zus hebben beiden ook een maatje 34. Maar voor suitekleren nemen ze de maat die ze hebben en die versmallen ze dan in de winkel.
En hier merk je absoluut niets van hoor.
Suitekledij van LR ligt idd tussen de 400 a 900. Wat je mmo vindt he
veel succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...