Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

60 dagen... lichte paniek!

  5-5-2015 18:21:00

Hallo allemaal,
Ik ben zenuwachtig!
Ik weet precies niet meer wat ik nog regelen moet en wat belangrijk is.
Zaal, check, iedereen is uitgenodigd (heel intieme trouw), gemeente is in orde, de ringen zijn klaar, de jurk bijna (:-D). Fotograaf hopelijk ook (te laat begonnen he)
Ik wilde zelf een heel eenvoudig boeket samenstellen met fresia's en gipskruid, mijn kleed is al statement genoeg denk ik zo.
Tot nu toe dacht ik van mijn haar en make-up zelf te doen, maar euhm. Ik kan vooral goed een staart maken en dagcrime smeren. Primer en speldjes en foundation, wat? maar ik wil wel niet blinken en een half opgestoken kapsel.
Ik weet ook niet hoeveel tijd alles nodig heeft. Om half 2 in het gemeentehuis, das om half 11 beginnen klaarmaken? Of langer? Of niet? Of help!
Ik ben er zeker van dat het geweldig gaat worden, maar op dit moment vooral: waaaaaaah!

Sofie
31-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1091


Sofie
31-7-2015
 Meld misbruik5-5-2015 18:38:15

Haha, en dan nu pas gemerkt dat ik de datum fout heb ingegeven...

86 dagen en lichte paniek dan :-)



Christ

 Meld misbruik5-5-2015 19:36:37

Hey Sofie,


keep calm :-)


Mocht je zoektocht naar een fotograaf nog bezig zijn, ik ben nog vrij op 31 juli..


Greetz,

Christ

www.christvilez.be




Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik5-5-2015 20:01:58

Vooral rustig blijven :-). Voor haar en make-up: ga eens proberen. Ik was vooral bezorgd over make-up, want ik ken ook enkel dagcreme en mascara ;-). En eerlijk gezegd, dat proberen is super meegevallen! Ik ga er heel naturel, maar wel stralend uitzien! En niet elk kapsel is too much hoor! Als je hebt geprobeerd kan je de timing ook beter inschatten... En als ik je zo hoor heb je een speciale jurk, dus de rest van jou mag ook wel tot in de puntjes in orde zijn! Je trouwt immers maar een keer ;-).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...