Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

15 mei komt dichterbij ...

  4-5-2015 19:42:50
Het is bijna zo ver ! Over 10 dagen is het eindelijk, na meer dan 2 jaar voorbereiden, onze grote dag

Typisch als we zijn, volop aan 't kijken naar de 14 daagse weersverwachting. Iets wat je dus duidelijk beter niet doet, want het ziet er niet zo goed uit voor 15 mei...

Zenuwen zijn er tot nu toe nog niet. Een (voorlopig) positief gevolg van de touwtjes zelf in handen te hebben. Eens we het weekend gepasseerd zijn, zal het wel beginnen komen... En anders is 't niet "just" hé

Af en toe gaan de gedachten wel door mijn hoofd: Ai ai ai, we zijn toch niets vergeten hé ! Gelukkig hield ik alles goed bij via mijn trouwsite https://sites.google.com/site/jolienenbrecht

Korte vooruitblik van onze mooiste dag:
- 15 mei 2015
- Kerkelijke trouw (wettelijk al getrouwd op 27 april 2013)
- Thema: Foto's in 't fotohok
- Kasteel van Moerkerke

Ik vond het zaaaaalig om mijn thema uit te werken, dus veel plezier aan alle bruidjes die nog in het heetst van de strijd zitten Toi Toi Toi !

Jolien
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1556


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-5-2015 19:55:12

Super voorbereiding Jolien! Dat kan alleen een prachtig feest worden. Geniet van de laatste afteldagen en de immense luefde op jullie dag! Liefs, Rebecca



Bianca
13-8-2016
 Meld misbruik4-5-2015 20:01:48

Hoi Jolien

ik kon er niet aan weerstaan en ben gaan piepen op jullie trouwsite :-) Wat heb je dit prachtig gemaakt! Ik ben ervan overtuigd dat het een droomhuwelijk zal worden. Ik duim alvast mee voor stralend weer en wens jullie alvast een verder super gelukkig leven samen toe :-)

groetjes,
Bianca



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik4-5-2015 21:21:23

Ik heb jullie altijd gevold; dus ik zeg; VEEL PLEZIER!!!! :-)



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik4-5-2015 22:18:02

Dank je wel, dames



Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik5-5-2015 6:59:13

Waaw Jolien. Echt heel knap. Jullie dag gaat geweldig zijn, daar ben ik zeker van. Weer of geen weer. Het is echt af. Geniet ervan!😊



Nele
15-5-2015
 Meld misbruik5-5-2015 11:21:08

Hey Jolien, nog 10 keer slapen !! ;-)

De zenuwen beginnen hier toch ook stillekes aan toe te nemen hoor.
We zijn helemaal klaar met de voorbereidingen, en ik vind het soms heel vreemd dat ik niets meer om handen heb... dan begin ik het hele rijtje weer af te lopen om zeker te zijn dat we niets vergeten zijn... om zot van te worden ! ;-)

Vorige week nog een kleine crisis door familiale omstandigheden bij mijn vriendin die mijn kapster aan huis zou zijn de 15e... ik voelde de grond onder mijn voeten daveren... mijn draaiboek was net af, ik was de rust zelve, en plots dreigde alles in het honderd te lopen...
Maar gelukkig kon mijn vaste kapster nog, én ook haar visagiste. Dus oef... even planning aanpassen en extra mensen optrommelen, maar het komt goed. Het budget is toch al lang om zeep... dit kan er nog wel bij :D ;)
En mijn vriendin gaat, als ze kan, mee naar mijn kapper als mijn rechterhand. Eind goed al goed. :)

Alleen die weersvoorspellingen... das iets wat we helaas niet kunnen controleren he... :/
Wij wachten tot woensdagochtend, en als het dan nog zo blijft dat ze regen geven, dan rij ik naar de Blokker achter paraplu's !! ;-)
Heb er daar hele toffe doorschijnende zien hangen. Met een rood handvat en rode hartjes op het scherm... Het zou jammer zijn mochten we ze nodig hebben, zeker ook voor de foto's (we hebben geen binnenlocatie...) maar we gaan het niet aan ons hart laten komen he. Zoals daarstraks nog iemand tegen mij zei "of het nu regent of niet, voor jullie wordt het ongetwijfeld een zonnige dag!" :)

Deze week ga ik alleen nog foto's maken voor mijn tafel-dek-team, zodat ze weten wat waar moet komen... kwestie van toch nog iets te doen... ;)

Geniet nog van jullie laatste aftel-dagen he !!
En op tijd ademhalen... schijnt dat da helpt om rustig te blijven ;-)



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik5-5-2015 22:55:42

Het weer checken, das inderdaad niet goed, vooral omdat elke dag anders is en we ok al rampscenario's hebben zien passeren. maar goed, verder ook hier geen stress, alles is in orde, alles is geregeld :) enkel maandag het kleed ophalen bij ons mama en dan zijn we helemaal klaar om te trouwen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...