Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw afgelast

  4-5-2015 18:34:29
Pfff een mens krijgt nog bang om te trouwen. Vandaag gehoord dat een vriendin van mij die in de eerste week van mei gaat trouwen hun huwelijk is afgelast. Ze hadden veel ruzie en ik zeg haar dan komt Door de trouw, jullie zijn allebei wat stress. Maar ze maken elke dag ruzie en hij begint blijkbaar te dreigen met het huis en met haar kind. Ik hoop zo dat het nog goed komt tussen hun maar gelijk het er nu uit ziet vrees ik er een beetje voor. Ik zie mijn ventje graag en ander om ook . Je ziet na 7 jaar nog steeds die verliefdheid en het verlangen naar mij. 😁

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1188


Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik5-5-2015 10:16:14

Zo moet het toch zijn

Ik heb ooit eens een mevrouw gehad die thuis mijn nagels kwam doen en ook op trouwen stond, maar zoals ze bezig was had ik ook echt zoiets van: Waarom trouwen jullie eigenlijk?
Kon vaak niet zwijgen over een goede vriend van haar die relatieproblemen had. Ik rook al van kilometers afstand hoe het zou lopen.

Trouw dus afgelast een week voordien (door hem blijkbaar, koudwatervrees). Zij woont ondertussen al samen met die "goede vriend" van haar.

Het komt wss meer voor dan we denken, maar je moet toch voor jezelf eerlijk kunnen uitmaken of je er voor gaat of niet hé. Dus als jij overtuigt bent, dan komt het goed



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik5-5-2015 10:53:20

Hè jolien, ik ben 100 procent zeker dat ik met mijn vriend wil trouwen. Hij heeft het gisteren ook nog gezegd als ik ooit trouw zou het met jouw zijn en alleen met jouw. Ik weet dat wij gaan trouwen en dat wij hier elke dag voor gaan. En zonder tegen elkaar iets te zeggen begrijpen wij elkaar en weten we wat de ander denkt.☺


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...