Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsmeisje

  28-4-2015 13:08:30
Hoi hoi. . Ik ben hier nieuw ga over 2 weken trouwen maar zoek nog iets voor mijn dochter der jurkje.
Je ziet bij bruiden weleens dat ze zo'n ceintuur dragen met iets van een glitter applicatie erop. . Weet iemand misschien waar ik zo'n applicatie of hoe je het ook noemt loskan vinden via Internet.. Wil dat dan vast maken op mijn dochter der ceintuur.
Hoop op antwoorden van jullie. . Bedankt!
Groetjes Michelle

Michelle
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 976


kathleen
27-6-2015
 Meld misbruik28-4-2015 22:14:12

Strasssteentjes.nl. is een goeie site.



evy
20-5-2016
 Meld misbruik29-4-2015 15:00:34

Op etsy kan je dat normaal ook wel vinden. Is het zoiets dat u bedoelt: https://www.etsy.com/nl/listing/157929428/swarovski-cry...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...