Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

indeling avondfeest

  28-4-2015 9:06:53

Dag iedereen,

Wij trouwen op 18/9/2015, we zouden pas in de namiddag trouwen om daarna naar de feestzaal te gaan en daar een ceremonie te houden. Tegen 18u zouden we met onze ouders, broers en zussen en tantes en nonkels een warm koud buffet eten.

Tegen 20u zouden we de rest van de familie uitnodigen met onze vrienden voor het dansfeest.

Nu zit ik vast met de verdere planning, we hadden graag een bruidstaart gegeten met iedereen en onze twee kindjes, voor de rest van de avond zou er enkel drank zijn en dachten we dat de genodigden van het dansfeest nog iets klein te eten verwachten.

Voor diegene die ook een dansfeest hebben, hoe hebben jullie dit aangepakt?



Jessy
18-9-2015
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1521


Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik28-4-2015 9:48:08

Hallo Jessy,
Wij hebben een trouwfuif. We geven geen receptie dus iedereen die we vragen is uitgenodigd voor gans de avond.Daar we al starten om 18u30 met het ontvangst,om 20u aan tafel gaan voor een barbecue en om 22u de bruidstaart aansnijden en beginnen met het feest hebben we rond 1 uur snachts nog belegde mini sandwichen voorzien voor iedereen. Zo hebben ze nog iets om hun hongerke te stillen.
Groetjes Sandra



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik28-4-2015 10:31:16

Wij hebben rond middernacht een frietje!



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik28-4-2015 14:59:14

Het is aangeraden om op de uitnodiging duidelijk te melden waar de betrokken genodigde zich mag aan verwachten. Als dat bv. alleen dessert is dan gaan de mensen eerst ergens anders uit eten.

Om 20u al uitgenodigd worden voor dessert is verwarrend, vaak is dat eerder tegen 22u of zo. Eerst taart geven en daarna frieten om middernacht, dat is ook niet erg praktisch. Maar als de genodigde ingelicht is, dan is die ook beter voorbereid.

Het is inderdaad best leuk om gewoon een eenvoudige barbecue te doen voor iedereen, en eenvoudig dessert (een ijsje van de kar bv) dan enkel laten aanschuiven voor lange tafels dessertbuffet, maar niet iedereen heeft dezelfde smaak en mening.



evy
20-5-2016
 Meld misbruik28-4-2015 15:13:11

Wij hebben ook een buffet (koud en warm) voor familie en close vrienden. Dat start rond half 7. Vanaf half 10 komen nog andere vrienden/collega's toe die ons vergezellen vanaf het dessertenbuffet. Dat buffet blijft er gans de avond staan, dus wie 's nachts een hongertje krijgt, heeft chance ;-)

Op de uitnodigingen staat "diner + dansfeest" of "dessertenbuffet + dansfeest"... al naar gelang tot welke groep ze behoren :)



Elien

 Meld misbruik28-4-2015 15:27:33

Wij doen eerst diner met suite
Daarna (20.30u) komen onze gasten voor het dansfeest.
Zij krijgen nog een 5 tal hapjes en daarna dessertenbuffet en 's nachts nog een frietje.
Dit zullen we zo ook op de uitnodigingen zetten (hapjes en dessertjes ofzo :p)
Gezien het ook pas om 20.30u begint vind ik dat ook al na "eetuur" dus dat helpt natuurlijik ook wel :)



lynn
16-9-2016
 Meld misbruik28-4-2015 19:45:47

van ons is het enkel naaste vrienden en familie..voor het eten..dwz receptie..voorerecht..soep..hoofdgerecht en dessert..collega's en verre vrienden vragen we niet..we houden het liever klein maar dapper :D



Britt
4-7-2015
 Meld misbruik28-4-2015 22:13:15

Ons avondfeest begint om 17u30 met een receptie, rond 19u00 zouden we beginnen met BBQ en nadien nog dessertenbuffet.
En door dit hier allemaal te lezen, vraag ik me af of we dan nadien ook nog iets zouden moeten geven, bijvoorbeeld frietjes?



lynn
16-9-2016
 Meld misbruik29-4-2015 9:55:43

wij zetten gewoon chips,kaasjus,salami en nootjes vanaf 12u op tafels omdat onze menu zeer uitgebreid is


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...