Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Problemen betalen lightinthebox?

  24-4-2015 14:19:45
Hallo mede bruidjes,
Ik heb zonet een bestelling willen plaatsen op de site lightinthebox en kan mijn bestelling niet betalen via mijn paypal rekening. Heeft er nog iemand dat probleem voorgehad? Ik heb contact opgenomen met lightinthebox en moet 24 uren wachten op een antwoord maar wou toch al even horen wat jullie ervaringen zijn met deze site. Heb wel al besteld bij alles voor je huwelijk en dat verliep heel goed maar die site heeft niet datgene ik graag zou willen bestellen.
Groetjes Sandra

Sandra
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1194


cindy
8-8-2015
 Meld misbruik24-4-2015 14:33:33

Hè Sandra heb er ook al dingen van besteld maar die nemen geen bankkaart aan alleen maar visa. Weet wel dat je ook douane moet betalen en dat je daar bericht van krijgt op je gsm. Hoeveel dat kan bedragen weet je nooit op voorhand. Ze zeggen om het beste onder de 20 Euro te blijven want dan betaal je geen douane kosten. Groetjes cindy x



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik24-4-2015 15:06:13

Hey Cindy,
Ik heb een paypal rekening en zij zeggen dat ze er ook mee werken,maar als ik op de link klik om te betalen dan word ik niet doorverbonden.Krijg dan de melding dat de link niet juist is. Wil zo een vlinder broche bestellen voor in mijn bruidsboeket (weet je nog,jij hebt me die link doorgestuurd) Bij mijn bestelling staat "gratis verzending" en het kost maar 10 euro.
Hopelijk lukt het me om het te bestellen,anders moet ik de zoektocht verder zetten en heb momenteel nog niks gevonden dat mij echt aanstaat :-(
Misschien hebben hier nog bruidjes dat probleem gehad vandaar ik de vraag hier eens wilde stellen en weten hoe zij het opgelost hebben.
Groetjes
Sandra xx



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik24-4-2015 15:55:43

Begrijp je. Ja ik had toen met de visa betaald omdat met mijn bankkaart niet ging. Is het die zilveren vlinder met steentjes? Groetjes x



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik24-4-2015 16:44:11

Ja die is het,er staan hele mooie modellen op de site maar ik kan er maar 1 kiezen hé ;-) Visa hebben we niet dus kan ik geen gebruik van maken. Heb al antwoord gekregen op mijn mail van lightinthebox maar was totaal niet van toepassing op mijn vraag die ik stelde.Nog even afwachten en dan zie ik wel wat ik ga doen.



Elena
29-8-2015
 Meld misbruik24-4-2015 17:23:11

Hey Sandra,

Ik heb er ook besteld en met PayPal besteld. Ik had geen enkel probleem met de betaling! Wat krijg je op je scherm?



Sandra
22-8-2015
 Meld misbruik24-4-2015 22:11:05

Elena,
Ik kreeg steeds de melding " het adres dat u intypte is incorrect of niet meer aanwezig op onze website ". Maar na twee mails en antwoord van hen is het uiteindelijk toch gelukt. ME HAPPY. Hun link met paypal werkte even niet maar ze hebben dat snel inorde gebracht terwijl ik maar een kleine bestelling wou doen hebben ze er toch voor gezorgd dat ik deze kon plaatsen. Maandag word mijn bestelling al naar huis verstuurd terwijl erop stond dat ik 10-20 werkdagen geduld moest hebben. Tot nu toe heb ik niks anders dan lof over hun service. Nu afwachten of ik moet bij betalen voor douane kosten?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...