Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! - dringend prifessionele ceremonie meester gezocht voor 9 mei!

24-4-2015 9:14:30
Wij hebben last minute beslist dat we toch graag een ceremoniemeester zouden inhuren voor ons huwelijk op 9 mei. Kennen jullie iemand met degelijke referenties ( die dan hopelijk ook nog vrij is) - huwelijk gaat door regio Mechelen. Duizend maal dank voor jullie hulp!

Elke
1-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1068

Elke
1-6-2015
 Meld misbruik24-4-2015 9:17:09

Oeps...Professionele bedoelde ik dus - die verdomd onhandige iphones toch...😉

Marec

Meld misbruik24-4-2015 10:24:04

Hallo Elke,

Ik kan je zeker Ceremoniemeester Erwin uit Tielt-Winge aanbevelen ;-)

Even kijken op www.ceremoniecars.be

Veel succes !

Huwelijksfotograaf Marec

Lizzy
6-6-2015
 Meld misbruik24-4-2015 20:36:36

Wij hebben Eddy Wouters, hij is zelf van het Antwerpse, maar hij komt overal ;)!
Wou trouwen in Heist-op-den-Berg btw.

Jaren ervaring, en heel professioneel (eerste afspraak is bij hem thuis, daarna komt hij naar jou, zodat hij ook weet dat hij er de dag zelf vlot zal geraken en ...).
Je krijgt op voorhand een suitesamenstelling, een draaiboek (tot op de minuut :)), ...

Tot nu toe dus écht heel content van.

Of hij nog vrij is weet ik natuurlijk niet.

Succes ermee in elk geval.

Groetjes
Lizzy

Karen
30-5-2015
 Meld misbruik27-4-2015 16:15:30

Wij hebben Marc Sels uit Duffel.
Eerste keer meteen bij ons thuis geweest, 2e/laatste afspraak staat ondertussen ook al vast en is ook bij ons thuis. Bezorgt ook een dagplanning.
Eerste contact was zeer goed, weet natuurlijk op de dag zelf nog niet :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...