Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele manier tegen ouders vertellen

  23-4-2015 10:21:31
Hallo iedereen,
Wij zoeken een toffe manier om tegen onze mama's te vertellen dat we verloofd zijn. Onze papa's wisten al dat het eraan zat te komen (hij heeft traditioneel mijn hand gevraagd), maar nu moeten we het nog op een toffe manier tegen onze mama's en andere familieleden vertellen.
Heeft iemand dit op een originele manier gedaan? :)

Groetjes!

Elien

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 746


sabrina

 Meld misbruik23-4-2015 13:03:40

Ligt er natuurlijk aan hoe en waar de vraag is gesteld. Zelf wacht ik nog steeds op de vraag, vol ongeduld uiteraard :-)

Ik volg daarom hier even mee.

Maar mijn schoonbroer en schoonzus hebben het alsvolgt gedaan.

Zij waren op vakantie in Amerika, op de grand canyon is zij ten huwelijke gevraagd. tegen ons hebben ze het gezegd toen we de foto's aan het bekijken waren.
Ik had op voorhand al iets door toen we hun waren gaan halen maar voor diegene die van niets wisten was dit wel origineel vind ik :-)



Elien

 Meld misbruik23-4-2015 13:52:13

Hihi schattig! :)
Ja stiekem ben ik ook nog aan het wachten op de echte vraag.. maar onze zaal licht al wel vast.. het is een beetje de foute volgorde maarja :p jammer wij zijn altijd al een beetje raar geweest.
Dus nu wacht ik op de vraag om het dan onmiddellijk tegen onze mama's te vertellen :D



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik23-4-2015 14:10:44

Dries en ik hebben samen beslist om te gaan trouwen, los van "de vraag". We waren volop bezig met de voorbereidingen (zalen bezoeken, ....), maar nog niemand wist er van. We hadden dit bewust geheimgehouden om helemaal ons eigen ding te kunnen doen, anders krijg je toch steeds goedbedoelde raad en daar hadden we geen zin in.
Een dikke maand later kwam er, heel onverwacht, toch nog een aanzoek. Dit was de dag voordat we gepland hadden om met onze ouders te gaan eten en het daar te vertellen.
Voor onze ouders was het een grote verrassing, zij dacht dat ze door elkaar waren uitgenodigd (dus: mijn ouders door zijn ouders en omgekeerd), maar eigenlijk hadden wij ze beiden uitgenodigd met dit smoesje :).
We wilden er niet te veel grootse dingen rond maken, tegen onze broers en zussen hebben we het ook dat weekend verteld tijdens een etentje met de ouders, waar wij voor een aperitiefje hadden gezorgd om erop te kunnen klinken.



Elien

 Meld misbruik23-4-2015 16:10:03

Ooh ook super leuk!! ;)
Ja wij doen het ook vooral omdat we geen "gemoei" willen van onze mama's hehe.. dus de zaal hebben wij vooral al vastgelegd en het hele concept hebben wij samen al beslist.. leuk leuk zonder al te veel commentaren.
Dus ik hoop dat mijn aanzoek wel nog snel komt (want dat hebben we nu zo afgesproken dat we wachten met het tegen de hele wereld te zeggen tot het aanzoek er is) dus nu moet ik weer geduldig wachten :p niet heel leuk maar alé



ine
1-8-2015
 Meld misbruik23-4-2015 17:58:39

Wij hebben "love is an open door" uit frozen geplaybackt en een filmpje van gemaakt. Op het einde wordt daarin gevraagd "will you marry me".


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...