Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankje getuigen ???

  22-4-2015 21:37:18
Hoi hoi,

Alles bijna klaar voor onze dag, alleen nog een bedankje zoeken voor onze getuigen. Wie heeft er leuke ideetjes ???
Bedankt ! Elly

Elly
22-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1079


lynn
16-9-2016
 Meld misbruik22-4-2015 21:42:06

wij zitten met hetzelfde probleem..ik denk dat we eens naar miekado huyze gaen kijkn :D misschien vinden we daan een idee..we hebben ook nog grote ? voor de ouders..alle2 de ouders zijn gescheiden en moeten dus voor 4bedankingen zorgen..zoizo hebben we vo elk klein fotoalbum van onze trouw maar krijg dat maar met de foto's zelf van de fotograaf, dus zoeken we toch nog iets klein om diezelfde dag af te kunnen geven.



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik23-4-2015 17:56:44

Wij geven een gepersonaliseerd sfeerlicht, waarin we een bloemstukje laten verwerken.

Het sfeerlicht (een soort vaas waar men vaak een kaarsje in zet), zie je hier: https://sites.google.com/site/jolienenbrecht/bedankjes

Ze zijn wel voorzien van een geschreven tekstje. De getuigen hun sfeerlicht is in een kleiner formaat dan die van de ouders.



Elly
22-5-2015
 Meld misbruik25-4-2015 23:21:33

KEI-kei-leuk die doosjes merci !!!!



vannessa
28-8-2015
 Meld misbruik1-5-2015 6:50:02

Hey jolien, die sfeerlichtjes...super! Dit zoeken we ook al een tijdje. Wil je me vertellen waar je deze besteld hebt? Alvast enorm bedankt, Vannessa



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik4-5-2015 19:24:39

Hey Vanessa,

Je kan ze bestellen via http://www.kaars-met-foto.be/
Dan betaal je wel al gauw wat meer...

Wij hebben ze ooit eens besteld, maar vonden dat je ze vrij gemakkelijk kon namaken.
Hoe? Pot kopen in Action (€ 1,99), doorzichtig stickerpapier, je tekst of foto hierop (laten) printen, uitknippen en kleven op de pot
Nadeel: Je kan ze niet snel in een sopje water uitwassen, wat je met de duurdere versie op die website wel kan.



vannessa
28-8-2015
 Meld misbruik6-5-2015 10:35:07

Hey Jolien, super bedankt voor je tip! geniet van je dagje




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...