Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaartjes en mensen bedanken, beetje hulp nodig... :-)

  18-4-2015 13:41:47

Hallo iedereen,

Wij hebben het voorontwerp van onze menukaarten gekregen en we hebben 1 zijde dat wit blijft. Vooraleer te bevestigen dacht ik dacht het misschien een goed idee was om van de gelegenheid gebruik te maken om de mensen te bedanken die er bij zijn enz...

Iemand enig idee hoe we met een toffe one liner of paar zinnetjes die lege ruimte kunnen opvullen en de mensen ondertussen duidelijk kunnen maken dat we het fantastisch vinden dat ze er bij zijn.

Aan iedereen veel succes toegewenst bij de voorbereiding en degene die dit weekend trouwen ,.. enjoy!!!


lindsey
20-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1182

Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...