Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezelfeestje

  17-4-2015 21:28:48
Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie hebben gedaan op jullie vrijgezelpartij? Blijkbaar is een vriendin al vanalles aan het regelen voor mijn vrijgezellenfeest en ze vroeg daarbij de gegevens van mijn beste vriendin. Ja ik wacht in spanning af. En ja wat dacht je ze vertellen me tot nu toe niks. 😁

cindy
8-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1003


Dominique
2-5-2015
 Meld misbruik18-4-2015 9:50:17

Wij hebben het weekendje Warschau gedaan.



Joke
15-5-2015
 Meld misbruik18-4-2015 11:06:41

Mijn getuige is het aan het regelen en ik begrijp je spanning :-)
Ik mocht alleen de genodigden kiezen :-)
Bij ons zal het er vrij rustig aan toe gaan.. Het enige wat ik weet is dat we 's middags al beginnen, met een etentje... We zullen met een 12 dames zijn en ik hoop gewoon dat het erg gezellig zal zijn (en niet té zat ;-))

Wat verwacht je/ wil je zelf graag?



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik18-4-2015 11:24:51

Hè joke, lekker gaan eten vind ik al tof of naar een pretpark gaan of een workshop met make up. Daarna wil ik gerust opdrachten doen en een stapje in het avond leven zetten. Ik wil niet dat ik ik weet niet wat moet aandoen ik wil cindy blijven. Ik zou graag mijn tiara willen aandoen die ik heb gekocht voor onze trouw. Ik wil een super leuke dag en geen dag waarbij we ons met zijn allen even vervelen. Ik wil ook graag zelf mijn vrienden erbij kiezen en heb dan ook al verteld aan mijn getuigen die ook mijn beste vriendin is dat ik mail, welke mensen ik er graag bij wil die dag. Ja kijk hier wel naar uit. Maar het gaat een verassing worden dat weet ik wel.



Joke
15-5-2015
 Meld misbruik18-4-2015 12:35:13

Hey Cindy, naar een pretpark gaan is een leuk idee !!
Mijn getuige heeft me zo'n workshop make up cadeau gedaan om binnenkort lekker met ons tweetjes te doen (ze had dit via groupon gevonden).. Ook een fijn idee om op je vrijgezellen te doen idd..

Stapje in de wereld zetten lijkt me evident ;-)
Ik begrijp dat je Cindy wil blijven, ook op je vrijgezellen en je dus niet volledig verkleed op stap wil gaan (idem hier, heb dat ook al duidelijk gezegd :-))
Ik zelf ben niet zo'n type voor van die opdrachten te doen, maar m'n getuige kent me goed en het zal sowieso een leuke dag worden!
Geniet van de verrassing :-)



Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik19-4-2015 2:24:59

Mijn omgeving wist dat verkleedpartijen, opdrachten en dronken gedoe niet aan mij besteed was.

Ik ben met getuige (beste vriendin), zus en een andere vriendin uit eten geweest.
Daarna gaan bowlingen en nog effe blijven hangen daar voor een drankje.



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik19-4-2015 11:43:08

het stad in gaan, gezellig ene drinken, en ondertussen wat opdrachtjes uitvoeren (niet teveel of te cliché) en daarna miss moorddiner, tranen met tuiten van't lachen!



cindy
8-8-2015
 Meld misbruik19-4-2015 22:45:15

Up dat van mijn vrijgezellenavond ik weet al dat het in julli is. Mijn lieve zusje heeft zich verklapt. 😂😂


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...