Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Themakleur

  15-4-2015 18:59:35
Hallo iedereen,

Ik zou graag voor een themakleur gaan voor ons huwelijk. En dacht hierbij aan oranje. Zijn er nog bruidjes die voor een themakleur kiezen en specifiek voor oranje?
Wat voorzien jullie allemaal in die kleur? Want ik wil ook niet dat het TE is. Dacht al aan bruidsboeket, das, bloem in haar, servetten, bloemetjes op tafel,... En dit in combinatie met wit.
Wat denken jullie?

sofie
18-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1507


Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik15-4-2015 21:29:33

Wij gaan ook voor wit/oranje. Mijn idee is om het oranje te verwerken in het boeket, mijn schoenen, das (zowel van mijn aanstaande als onze jongens), in ons drukwerk en ook de zaaldecoratie zal wit/oranje zijn. Hier is het een herfsthuwelijk en omdat ik weet dat oranje niet iedereen staat, gaan we onze daggasten een kleurenkaart geven (via de save the date) met daarop een aantal herfstkleuren waaruit ze kunnen kiezen en hier zit ook oranje tussen.



Charlotte
27-6-2015
 Meld misbruik15-4-2015 22:38:15

Hey, wij hebben rood. Maar heel simpel, bijvoorbeeld rode save the date kaartjes, er zal een rode toets in de uitnodigingen zijn. Ik ga voor rode ballonnen, rode rozenblaadjes voor te strooien. Bruidsboeket zal ook rood bevatten.

Mijn 2 getuigen gaan een rood kleed dragen en de getuigen van mijn toekomstige zullen een rode das dragen.

Verder nog wat kleine details, maar de gasten gaan we niets opleggen.

Succes!




Sarah
1-8-2015
 Meld misbruik16-4-2015 9:09:47

Wij hebben champagne en oranje als terugkerende kleuren. Dit zowel in het bruidsboeket, drukwerk en decoratie . De vrouwen van de suite dragen afwisselend iets in oranje of champagnekleur met eveneens afwisselende dassen voor de mannen. De genodigden gaan we niet vragen om deze kleuren te dragen. We willen net dat het duidelijk is wie 'de suite' is.



lien
18-10-2014
 Meld misbruik16-4-2015 11:37:44

Wij hadden rood als themakleur.

Voor de kleding: ik rode schoenen, man en suite rode das, vrouwen rode nagellak, bruidskindjes rood lint of rode strik. Zelf de pastoor had zijn rood kleed aangedaan. Ook aan alle gasten werd gevraagd om 'iets rood' te voorzien.

Uitnodigingen met een rode toets; rode auto; alle bloemen in rood; rode bedankjes; rode stoelen (kwam zo uit); rode tafeldecoratie en rood toiletpapier!

Bij ons was eigenlijk alles rood en ik vond het niet té. En ook heel veel complimenten over gekregen.




Tara
17-6-2016
 Meld misbruik16-4-2015 11:47:52

wij hebben peach en goud maar achteraf bekeken is het niet zo simpel in deze kleuren :)



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik16-4-2015 15:45:40

Al een paar keer meegemaakt dat zaal speciaal wordt uitgelicht met themakleur. Dat is wel prijzig, denk uplighters voor de muren, pinspots voor de tafels...



Elien

 Meld misbruik16-4-2015 17:08:33

Wij gaan voor Geel en donker blauw !! :)
uitnodigen krijgen die tinten, ook de save the dates, ik ga armbandjes laten ontwerpen voor de 2 vrouwelijke getuigen met die kleurtjes en voor de bruidskindjes ook. Ik zou ook graag de bruidskindjes in die kleuren hebben bv blauw kleedje met gele schoentjes ofzo.
Mijn boeket wordt met gele en witte bloemen en bv een blauw lint. Daarnaast ga ik voor gele schoentjes (zowel de hakken als Vans voor te dansen) mijn vriend gaat (hopelijk) voor een blauw kostuum en bv gele sokken.
De decoratie van de zaal ga ik vragen dat ze alles neutraal houden dat wij onze gele en blauwe accenten erin kunnen verwerken. (mijn vriendin helpt met de bloemen en de decoraties) Ook de geschenkjes wil ik met de kleuren, maar dat hebben we nog niet beslist. Op de receptie (die we zelf organiseren) ga ik ook voor blauw en gele servietten met bv gele kommetjes met wat hapjes erin.
We combineren alles met wit en hout (natuur kleuren) en zo zal het niet TE worden :)



Dominique
2-5-2015
 Meld misbruik17-4-2015 12:21:00

Ik heb voor geel gekozen-> het zal verwerkt worden in mijn bruidsboeket, corsages, alle bloemen (in de kerk en ook in de zaal) en alle bruidsmeisjes (8) doen een geel kleed aan (allemaal dezelfde tint + stof).



Ellen
22-8-2015
 Meld misbruik18-4-2015 7:28:29

Wij hebben gisteren beslist, op basis van de kleuren van de uitnodiging, om koper en kobaltblauw als kleuren te gebruiken. Wij trouwen in het MAS dus ik wilde een kleur die daar naar refereert (koper) en mijn toekomstige zal een felblauw kostuum dragen met een das in die koperkleur. Onze auto zal ook felblauw zijn. Maar dan zit ik een beetje vast, heb zelf dus nog niets dat verwijst naar het kleurenthema (dacht dit in het bloemstuk te verwerken). Onze 'suite' krijgt carte blanche. :-)



Bieke
18-7-2015
 Meld misbruik26-4-2015 19:12:57

Hey, wij hebben ook voor oranje gekozen als accentkleur...en trouwen op dezelfde datum als jullie ;-) Oranje komt terug in onze uitnodiging, bruidsboeket, decoratie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...